Peugeot 3008 žne predajné úspechy

3008 | foto: www.autoroad.cz / Jan Zýka

Šest měsíců po svém evropském obchodním uvedení pokračuje model Peugeot 3008 v úspěšném tažení, které zahájil na jaře roku 2009 vstupem na hlavní evropské trhy. Tento nový crossover Peugeot, který je nyní v prodeji ve většině evropských zemí, zaznamenal doposud téměř 50 000 zákaznických objednávek, což překračuje cíle stanovené Značkou o 15%.

Nejvýznamnější trhy pro Peugeot 3008 jsou nyní ve Francii, Itálii, Španělsku, Německu, Nizozemí a Belgii. Počátkem listopadu byl vůz uveden také na trh ve Velké Británii.

Z hlediska úrovní výbavy disponuje Peugeot 3008 bohatou nabídkou. V 60 % preferují evropští zákazníci vyšší úrovně výbavy – Premium Pack a Féline (k dispozici dle země určení). Motorizace HDi FAP – 1.6 a 2.0 - představují z hlediska produktového mixu 75 % objednávek (z čehož motor 1.6 zaujímá téměř 80 %), zatímco benzinové motory (25 %) 1.6 VTi a 1.6 THP se prodávají v poměru 55 :45.

Celková produkce vozů Peugeot 3008 překročila 50 000 jednotek. Z výrobního závodu v Sochaux, jehož kapacita je vytížena na maximum, vyjíždí denně 530 vozů. Silná obchodní poptávka po Peugeotu 3008 a obchodní uvedení kompaktního MPV Peugeotu 5008, který je vyráběn na stejných výrobních linkách v aktuálním počtu 360 jednotek denně, vedly v polovině října k zavedení třetí výrobní směny, což přineslo 800 nových pracovních míst.

Prodejní cíl pro Peugeot 3008 v roce 2010, stanovený na 90 000 jednotek, byl potvrzen.

Svým rozmanitým charakterem, inovativním konceptem a technologickým obsahem přesvědčil Peugeot 3008 různorodou klientelu hledající originální, odlišující se produkt. O svých kvalitách ale přesvědčil tento model také evropská média : byl nominován mezi finalisty « Car of the Year » 2010 a ověnčen titulem AUTO EUROPA 2010 v Itálii.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy