Atmosféra pekingského autosalonu vytváří důstojné prostředí pro představení modelů značky Škoda a zejména hlavní novinky na čínském trhu – modelu Fabia. Představením evropských modelů přibližuje Škoda Auto čínské odborné veřejnosti svůj technický potenciál (Octavia RS a Scout) a ekologický přístup (Fabia GreenLine).
Modelová řada Fabia, která je hlavním magnetem expozice, se představuje v obou karosářských variantách. Vedle hatchbacku s atraktivní bílou střechou lze shlédnout také ekologickou variantu Fabia GreenLine, jejíž kombinované emise CO2 dosahují pouhých 109 g na km. V řadě Octavia mohou návštěvníci nalézt jak evropské modely, tak i vozy Octavia Mingrui, které se na domácím čínském trhu velmi dobře etablovaly. Evropské modely zastupují sportovní verze RS a Octavia Scout. Domácí produkce je zastoupena vozy Octavia Mingrui, jejichž kvalita a bezpečnost byla oceněna ziskem pěti hvězdiček v C-NCAP a titulem Car of 2008 uděleným China Auto Pictorial.
Uvedení vozu Octavia Mingrui se pro značku Škoda stalo důležitým milníkem v její novodobé historii a dokládá význam, který má čínský trh pro českou automobilku s více než stoletou tradicí. V prvních třech měsících roku 2008 jich bylo prodáno 16 212. Od uvedení na trh v červnu 2007 si Octavia Mingrui našla více než 43 000 zákazníků.
Ještě letos začne Škoda Auto dodávat čínským zákazníkům vozy modelové řady Fabia a následně představí každý další rok jeden nový model. Cílem je nabízet širokou paletu vozů Škoda – od kompaktních modelů Fabia až po reprezentativní Superb.
V uplynulém roce Škoda Auto rekordně navýšila prodeje a kontinuálně expandovala na nové trhy. V závěru roku vstoupila v pořadí na již 100. světový trh, kterým je Austrálie. Dynamický rozvoj tak značka zažívá nejen v ekonomické rovině na úrovni rekordních tržeb a produkce, ale také v geografické rovině. V současné době jsou výrobní a montážní závody Škoda Auto rozmístěny po celém světě od ČR přes Rusko, Indii, Čínu, Kazachstán, Bosnu a Hercegovinu až po Ukrajinu.
Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.