Do soutěže vyhlašované samotnou automobilkou se v loňském roce přihlásilo 16 autorizovaných prodejců v České republice, kteří splnili základní podmínky. Mezi ty patří provozování prodejny i servisu, ale také například dostatek náhradních vozů Audi pro zákazníky servisu, Originální příslušenství Audi® vystavené na vozech v showroomu, exkluzivní servisní poradce Audi v showroomu Audi atd.
Soutěž probíhá celý rok a má přísná pravidla, která jsou průběžně kontrolována. Základem pro vyhodnocení úrovně kvality služeb jsou měsíční výsledky ve sledování spokojenosti zákazníků servisu Audi formou dotazníkového šetření. Studie spokojenosti zákazníků sestává z odpovědí zákazníků na otázky týkající se například zajištění náhradní mobility v servisu, nutnosti opakovaných návštěv servisu nebo vysvětlení položek na účtu po opravě v servisu Audi.
Výsledky soutěže jednoznačně vypovídají o kvalitativních rozdílech mezi vyhodnocenými prodejci. Zákazníci tak mají jistotu, že tito prodejci dokáží nejen automobil prodat, nabídnout pravidelnou péči nebo odbornou opravu, ale také poskytnout nadstandardní služby spojené se značkou Audi, které u jiných značek nemusí být vždy samozřejmostí.
Vyhodnoceny byly dvě kategorie. V kategorii „Nejlepší výsledek spokojenosti zákazníků servisu Audi“ patří za rok 2007 první místo prodejci Top Centrum Car s.r.o. z Kyjova, druhou příčku získal pražský prodejce Auto Jarov s.r.o. a třetí místo získala severočeská společnost Auto Liberec s.r.o.
V kategorii „Největší zlepšení spokojenosti zákazníků servisu Audi“ se na prvních třech místech umístily společnosti Auto Jarov s.r.o. Praha, Porsche Plzeň a Top Centrum Car s.r.o. z Kyjova.
Každý z oceněných podniků získal vedle prestižní vizitky perfektních služeb také finanční prémii 30 000 Euro, přičemž význačná část musí být investována do zaměstnanců.
Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group s.r.o.