Představení očekávaného fastbacku Peugeot 408, nemohli jsme zde chybět

peugeot 408 | foto: Petr Boháč

Včera dopoledne nedaleko Říčan proběhla tisková konference k novému modelu automobilky Peugeot. "Čtyřistaosmička" svým pojetím míří na zákazníky napříč třídami.

Peugeot 408 je samotnou automobilkou prezentován jako fastback se zvýšenou světlou výškou. Na první pohled připomíná dnes velmi populární segment vozů SUV-Coupé. Avšak oproti jim vypadá díky poměru šířky a výšky sportovněji. 408 působí dojmem nízkého, doširoka rozkročeného sportovního vozu. Mě osobně se tento Peugeot moc líbil.

peugeot 408 | foto: Petr Boháč

peugeot 408 | foto: Petr Boháč

PEUGEOT I-COCKPIT®

PEUGEOT i-Cockpit® nejnovější generace s kompaktním volantem s integrovanými ovladači, 3D přístrojovým panelem s 10″ digitálním displejem a 10″ HD centrálním displejem nabízí dokonalou ergonomii a technologie nejnovější generace.

Peugeot 408 | foto: Peugeot

Díky rozvoru 2787 mm nabízí nejvíce místa na zadních sedadlech ze všech modelů značky Peugeot. Za zadními sedadly se pak nachází slušný zavazadlový prostor, který má v benzínové verzi objem 536 litrů, hybridní provedení má 471 litrů.

Benzín nebo Hybrid

Pro 408 jsou v současné době k dispozici tři pohonné jednotky. Základní je zážehový tříválec 1.2 PureTech o výkonu 130 koní. K němu se prodává dvojice Plug-in hybridních jednotek, které v sobě kombinují zážehový čtyřválec 1.6 PureTech a 81 kW elektromotor. Jejich celkový výkon je 180, respektive 225 koní. K dispozici je výhradně 8 stupňová automatická převodovka a pohon předních kol. Do budoucna se dočkáme základní hybridní jednotky bez možnosti nabíjení a naopak též čistě elektrické verze.

Cílová skupina potencionálních zákazníků je široká. Automobilka si dělá zálusk na motoristy, kteří přemýšlejí nad koupí hatchbacku, či kombi o velikosti Peugeotu 308. Díky elegantní karosérii a velkorysému vnitřnímu prostoru chce oslovit kupce manažerských sedanů a v neposlední řadě díky vyšší světlé výšce chce ukrojit z prodejního koláče SUV.

Cena

Výbava          Motor                 Cena v Kč

Allure             1.2 PT 130         830 000

                        Hybrid 180      1 070 000

Allure Pack   1.2 PT 130          870 000

                        Hybrid 180      1 090 000

                        Hybrid 225      1 140 000

GT                   1.2 PT 130         945 000

                        Hybrid 180      1 165 000

                        Hybrid 225      1 215 000

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy