BMW 7 s novým faceliftem do Ženevy

ar1, 14. února 2005, 08:52 Google+

Vlajková loď mnichovské automobilky prodělala facelift a bude představena na blížícím se březnovém autosalonu v Ženevě.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
7

7 | foto: BMW Group

Sdílejte článek

Sedmička se pochlubí novými předními světlomety, které jsou již bez spodních prolisů a více se protáhly. Předek vozu tvoří nový nárazník a malinko upravená maska chladiče. Zcela nový tvar dostaly také koncová světla, která jsou opět protažena až na víko kufru, tentokrát má však silnější linii. Víko kufru tvoří vystouplý tvar, jak je tomu již tradicí u posledních modelů značky BMW vyšších tříd.

Interiér vozu zůstal prakticky beze změn, jen s novým designem navigace i-Drive, jenž dostal novou grafiku a menu. Ve standardu již také najdeme xenonové světlomety, ostřikovače světlometů a dvoustupňová brzdové světla. BMW bude k tomuto vozu nabízet 18 a 19 palcová litá kola opět s novým designem. Zajímavou novinkou bude vestavěný CD přehrávač, který zvládne i formát MP3.

Jakéhosi faceliftu se dostalo i na motory, které sedmička bude využívat, mimo motoru u verze 760i 6.0 V12. Motor 730i bude mít 190 kW (300 Nm) a osmiválcové motory modelu 735i a 745i budou nahrazeny verzemi 740i a 750i. 740i bude mít výkon 225 kW (390 Nm), druhý 270 kW (490 Nm). 330d bude přeladěn na rovných 170 kW a jeho točivý moment dosáhne 520 Nm. Osmiválcová 740d bude nahrazena modelem 745d s maximálním výkonem 221 kW a točivým momentem 700 Nm. Přes jeho větší výkon je jeho hmotnost bloku o 30 kg nižší. Snížila se také spotřeba. U všech modelů je součástí sériové výbavy šestistupňová automatická převodovka se systémem Steptronic. Oba naftové motory mají piezoelektrické vstřikování a filtr pevných částic.

Nový vzhled a i funkce, tak lze heslovitě popsat facelift vlajkové lodi mnichovského BMW. Na trh přijde 9. dubna 2005.

Foto: BMW Group
Vytisknout

Diskuze: BMW 7 s novým faceliftem do Ženevy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

reklama

Doporučujeme

407 Prologue

Peugeot 407 Prologue: Nástupce 406 Coupé

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud