Sedmička se pochlubí novými předními světlomety, které jsou již bez spodních prolisů a více se protáhly. Předek vozu tvoří nový nárazník a malinko upravená maska chladiče. Zcela nový tvar dostaly také koncová světla, která jsou opět protažena až na víko kufru, tentokrát má však silnější linii. Víko kufru tvoří vystouplý tvar, jak je tomu již tradicí u posledních modelů značky BMW vyšších tříd.
Interiér vozu zůstal prakticky beze změn, jen s novým designem navigace i-Drive, jenž dostal novou grafiku a menu. Ve standardu již také najdeme xenonové světlomety, ostřikovače světlometů a dvoustupňová brzdové světla. BMW bude k tomuto vozu nabízet 18 a 19 palcová litá kola opět s novým designem. Zajímavou novinkou bude vestavěný CD přehrávač, který zvládne i formát MP3.
Jakéhosi faceliftu se dostalo i na motory, které sedmička bude využívat, mimo motoru u verze 760i 6.0 V12. Motor 730i bude mít 190 kW (300 Nm) a osmiválcové motory modelu 735i a 745i budou nahrazeny verzemi 740i a 750i. 740i bude mít výkon 225 kW (390 Nm), druhý 270 kW (490 Nm). 330d bude přeladěn na rovných 170 kW a jeho točivý moment dosáhne 520 Nm. Osmiválcová 740d bude nahrazena modelem 745d s maximálním výkonem 221 kW a točivým momentem 700 Nm. Přes jeho větší výkon je jeho hmotnost bloku o 30 kg nižší. Snížila se také spotřeba. U všech modelů je součástí sériové výbavy šestistupňová automatická převodovka se systémem Steptronic. Oba naftové motory mají piezoelektrické vstřikování a filtr pevných částic.
Nový vzhled a i funkce, tak lze heslovitě popsat facelift vlajkové lodi mnichovského BMW. Na trh přijde 9. dubna 2005.
Foto: BMW Group