Sportovní a exklusivní 1007 RC

ar1, 30. srpna 2004, 10:19 Google+

Vzhled původního modelu, který již sám o sobě vyniká výraznou dynamikou a elegancí, si designéři značky Peugeot vypůjčili k dalším stylistickým úpravám.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
1007RC

1007RC | foto: Peugeot ČR

Sdílejte článek

Peugeot 1007 v podobě RC zdůrazňuje sportovní a exkluzivní charakter modelu, který však zároveň zůstává střídmý a realistický.

Důležitým prvkem stylistické studie 1007 RC jsou 18’’ kola z lehké slitiny s vidlicovou kresbou paprsků a povrchovou úpravou v matném chromu. Skrz hliníkové disky jsou viditelné černě lakované brzdové třmeny s bílým nápisem Peugeot.

Optika světlometů na černém podkladu je zvýrazněna chromovaným rámováním a spodní část otvoru sání vzduchu chromovanou lištou. Vnější zpětná zrcátka mají karbonovou povrchovou úpravu a v linii kolejnice bočních posuvných dveří najdeme po obou stranách vozu monogram RC.

Zadní část střechy je prodloužena černým aerodynamickým spojlerem umístěným nad zadním oknem. Mřížování ve spodní části zadního nárazníku je ohraničeno chromovaným lemem a na jeho protilehlých koncích je místo pro chromovanou koncovku výfuku.

Interiér vozu se od původního modelu odlišuje především použitými materiály. Palubní deska je stejně jako volant a výplně dveří potažena černou kůží, strop a sloupky konceptu jsou polstrovány Alcantarou v šedé barvě. Středový panel je karbonový a kryty výstupů vzduchu jsou z leštěného hliníku.

V horní části opěradel předních sedadel je vytlačen decentní monogram RC.

Dokonalost celku doplňují tři výměnné komplety „Caméléo“, které byly použity speciálně pro model 1007 RC: první interiér s názvem Titane má středové pásy sedadel, výplně dveří, kryty odkládacích schránek na zadních sedadlech a koberečky na palubní desce v provedení Alcantara šedá s perforací. Druhá speciální sada nese název Fusion a má červenou barvu, třetí s označením Cadmium je žlutá.

Model 1007 RC je poháněn čtyřválcovým motorem o objemu 1,6 l s dvěma vačkovými hřídeli v hlavě a šestnáctiventilovou mechanikou. Jeho maximální výkon je přibližně 105 kW (přibližně 140 k). Podvozkové části jsou převzaty z modelu 1007 určeného k sériové výrobě.

Peugeot ČR
Vytisknout

Diskuze: Sportovní a exklusivní 1007 RC

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

407

Peugeot na Autosalonu Paříž 2004

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud