Caparo T1 - extrémně nebo s klimatizací

Marek Litzman, 20. března 2009, 10:58 Google+

Caparo je jedním z nejortodoxnějších aut na trhu, je to taková F1, která čirou náhodou dostala licenci pro provoz na běžných silnicích. Komu dosavadní bestiální výkony nestačí, je tu verze Race Extreme.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
T1

T1 | foto: Caparo

Sdílejte článek

Caparo je nyní pro závodní trať ještě lepší. To díky vylepšení v edici Race Extreme.

Výkon osmiválec o objemu 3,5 litru je navýšen z 575 na 620 koní a to při 10500 otáčkách za minutu. Při těchto číslech je jasné, že nepůjde o nic běžného.

Při hmotnosti 550 kilo sprintuje tento sporťák na stovku za 2,8 sekundy, 5,8 mu to trvá na 160 a maximální rychlost je 340 km/h.

Extrémní verze nabízí plně stavitelný podvozek a aerodynamiku. Laditelný je i motor a převodovka, proto si každý může své Caparo seřídit podle svých představ. O brzdění se starají šestipístkové brzdy, které svírají keramické brzdy o průměru 355 mm.

Caparo na druhé straně nabízí také klimatizaci do svých puristických sporťáků. Je třeba za ni připlatit přes sto tisíc a výrobce doporučuje také nové plexisklové překrytí kokpitu vyrobeného se speciálního materiálu, který se používá například pro helikoptéry. Připlácí se za něj 620 tisíc korun...

Oba tyto prvky je možné dokoupit i pro stávající vozy.

Vytisknout

Diskuze: Caparo T1 - extrémně nebo s klimatizací

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

S80

Volvo S80 nabídne dva nové typy podvozků

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud