Golf GTI od Oettingera

Jan Fiala, 13. května 2007, 17:25 Google+

Limitovaná edice VW Golf GTI Edition 30 má docela dostatečný výkonnostní potenciál v podobě vyladěné verze motoru 2.0 T-FSI, který pochází z aktuální verze modelu Audi S3.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Golf GTI

Golf GTI | foto: Oettinger

Sdílejte článek

Výkon motoru totiž činí 230 koní. OETTINGER, tuningový specialista na Audi a Volkswagen z německého Friedrichsdorfu, který se podílel již na úspěchu první verze Volkswagen Golf GTI v roce 1976 - vozu, který měl jako první pod kapotou šestnáctiventilový motor - však nyní nabízí majitelům Golfu GTI Edition 30 znatelné navýšení výkonu jejich vozu, a to ve dvou stupních. 30 let po představení prvního modelu GTI je to opět OETTINGER, kdo ukazuje ostatním úpravcům Golfu GTI koncová světla vozu ...

Na výběr mají zájemci mezi dvěma úrovněmi navýšení výkonu:

První úroveň dodává výročnímu modelu Golf GTI výkon 305 koní a točivý moment 400 Nm, a to díky novému mapování motoru, které je programováno do řídící jednotky vozu pomocí portu OBD-II. Cena za tuto úpravu činí 1390 euro (včetně daní).

Za tuto nepřekonatelnou cenu získává zákazník také potvrzení TÜV. Kompaktní vůz z Wolfsburgu zrychlí s touto úpravou z klidu na 100 km/h za pouhých 6,2 sekundy and a dosáhne maximální rychlosti 252 km/h!

Druhá úroveň úprav zahrnuje kromě změněného mapování motoru také větší mezichladič stlačeného vzduchu, upravené sací potrubí a náporové sání OETTINGER "ram air" z karbonu. Navíc je vyměněno také výfukové potrubí, a to za nerezový sportovní výfuk OETTINGER. Výfuk OETTINGER je leštěný a sestává ze středového a koncového dílu. Výsledkem je výkon 330 koní, točivý moment 430 Nm, zrychlení z klidu na 100 km/h za 5,9 sekundy a maximální rychlost vozu 258 km/h. Těchto 100 koní navíc mohou zákazníci firmy OETTINGER získat za 3450 euro, a to včetně prohlášení o shodě od TÜV, které se stává součástí palubní dokumentace.

Foto: Oettinger

Vytisknout

Diskuze: Golf GTI od Oettingera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

C4 Picasso Longue

Lotus Michl, ke startu připravit!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud