880 koní a 354 km/h? To je nové Mansory F8XX

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 4. května 2021, 13:23 Google+

Německá tuningová společnost Mansory si vzala do parády italský superspor Ferrari F8 Tributo. Kromě úpravy samotné karoserie se u Mansory podívali na zoubek i pohonné jednotce.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mansory F8XX

Mansory F8XX | foto: carakoom.com

Sdílejte článek

Upravený vzhled

Mansory F8XX se od "běžného" Ferrari F8 Tributo svým vzhledem podstatě liší. Karoserie supersportu dostala nové nárazníky, boční prahy a otvory pro přívod vzduchu. Přítlak obstarává zadní přítlačné křídlo a difuzor s brzdovým světlem po vzoru vozů Formule 1. Veškeré karosářské díly jsou samozřejmě pro co nejnižší hmotnost vyrobeny z uhlíkových vláken.

img-responsive

Mansory F8XX | foto: carakoom.com

Karoserie je lakovaná v sytě zelené barvě v kombinaci se zlatými detaily. Zlatě lakovaná jsou také kovaná kola YT.5 o rozměru 21" vpředu a 22" vzadu. Pod nimi se skrývají nové brzdové třmeny ve stejné barvě, jako má karoserie vozu.

Interiér dostal čalounění světle hnědnou kůží. Kůže se dá nyní najít na sedadlech, palubní desce i na stropě. Jinak vše kromě tlačítek pro změnu jízdních režimů je stejné jako u Ferrari F8 Tributo.

img-responsive

Mansory F8XX | foto: carakoom.com

Úžasný výkon

Uprostřed uložený přeplňovaný motor 3,8 litrů V8 měl již v základu více než solidní výkon 720 koní a 770 N.m. Němečtí motoráři ho vyladili na úžasných 880 koní a 960 N.m. Díky tomu stoupla maximální rychlost až na 354 km/h a akcelerace z 0 na 100 km/h teď zabere pouhé 2,6 sekundy. 

img-responsive

Mansory F8XX | foto: carakoom.com

Cena za tento supersport, který se řadí mezi to nejlepší, co ještě může legálně na veřejné komunikace, nebyla doposud vyčíslena. 

Vytisknout

Diskuze: 880 koní a 354 km/h? To je nové Mansory F8XX

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

reklama

Doporučujeme

Toyota Corolla

Toyota bude místo benzínu spalovat vodík a vyrazí na závodní dráhu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud