Zlaté české ručičky vyrobily TOKOZ VANLOCK. Z každé dodávky udělá trezor

-jka / AutoRoad.cz, 16. září 2017, 14:28 Google+

Pokud jste již někdy řešili zabezpečení nákladového prostoru své dodávky, pak vám dokonalou odpověď přináší žďárský výrobce zámků a kování TOKOZ. Nový přídavný zámek VANLOCK totiž dokáže udělat z vaší dodávky nedobytný trezor.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 16.09. 20:54) Napište svůj názor
TOKOZ VANLOCK

TOKOZ VANLOCK | foto: internet

Sdílejte článek

Vysoce odolný a Ministerstvem dopravy homologovaný zámek TOKOZ VANLOCK je vhodný pro zajištění skříňových i posuvných dveří dodávek, pickupů nebo návěsů kamionů. V kombinaci s cylindrickou půlvložkou TOKOZ PRO se z něj stává nejbezpečnější, nejodolnější a zároveň finančně dostupné zabezpečovací zařízení pro jednotlivce i provozovatele automobilových flotil. Na trh se TOKOZ VANLOCK dostane v druhé polovině tohoto roku. 

“Zámek koncepčně vychází z našeho osvědčeného a populárního systému TOKOZ X SAFETY BOX, který je však plně uzpůsoben pro majitele nákladních vozů a dodávek. Kvůli homologaci jsme museli snížit výšku pouzdra na 40 mm a zároveň jsme upravili jeho tvar tak, aby po montáži nenarušil estetiku vozu,” zmiňuje Petr Neuvirt, obchodní ředitel divize zámků a kování TOKOZ.“ Podařilo se nám vytvořit bytelný bezpečnostní zámek, který bude v kombinaci s vložkou TOKOZ PRO velmi odolný proti vnějším vlivům a stane se tak ideálním zabezpečením pro jednotlivce i celé flotily vozidel.”

Mechanismus zámku je uložen do vysoce odolného pouzdra o homologované výšce 40 mm v lakované úpravě, na dveře nákladového prostoru se kotví v pěti kotevních bodech. Pro odolnost vůči vnějším vlivům je lem zámku chráněn pryžovým těsněním, cylindrická vložka pak prachovou krytkou. Zadní strana zámku je vybavena bezpečnostním nouzovým otevíráním, které umožňuje jeho odemknutí zevnitř zamčeného zavazadlového prostoru.

Zámek je osazený půlvložkou v europrofilu profilu 30/10. Standardně se bude jednat o půlvložku TOKOZ PRO, jednu z nejbezpečnějších cylindrických vložek na trhu, která zároveň vyniká vysokou odolností vůči prachu, vodě i nízkým teplotám. Zároveň je možné zapojovat ji jednoduše do systému generálního klíče, což z něj dělá ideální řešení pro fleetová vozidla. Výrobek je rovněž možné osadit systémem TOKOZ TECH. V blízké budoucnosti ji pak doplní také mechatronická půlvložka ePRO s řízením multi-level přístupů.

TOKOZ VANLOCK, který vůz ochrání v provozu i parkování v garáži by se do prodeje měl dostat v druhé polovině tohoto roku v bílé a černé barvě s předpokládanou cenou kolem 2 200 Kč bez DPH bez cylindrické vložky, s vložkou PRO 300 kolem 2 600 Kč bez DPH a s vložkou TECH kolem 2 500 Kč bez DPH.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Zlaté české ručičky vyrobily TOKOZ VANLOCK. Z každé dodávky udělá trezor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 16.09.2017 20:54 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační fotografie, Ford testuje autonomní řízení

Autonomní vozy v ČR již nebudou sci-fi. U Stříbra vyroste polygon BMW za miliardy

Která ojetá auta jsou nejméně populární?

Mýtus o poctivých Němcích? Ojetiny ukázaly pravdu

Ilustrační foto

Ruský mráz a start automobilu? Boj TDI proti sovětské oceli

Škoda KAROQ 2,0 TDI 140 kW 4x4 DSG

Jak jezdí Škoda Karoq s nejsilnějším motorem, který zatím není ani v nabídce?

Drag Race: Formula E Car vs Cheetah

VIDEO: Gepard porazil Formuli-E?

(ilustrační foto)

Nejprodávanější "ojetiny" roku 2017? Škoda konkurentům vyrazila dech

reklama
reklama

Doporučujeme

Yeti

Čerství majitelé ojeté Škody zbystřete! Automobilka má pro vás jedinečnou…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Vyrobili z totálky leštěnku? Tohle museli Rusové odkoukat od Čechů

  2. Unikátní test české ikony? Američtí novináři vytáhli Tatru do centra LA. Tady je výsledek

  3. Největší dopravní zácpa na světě? D1 se s tímhle nedá srovnat

  4. Jak se zachovat při smyku? Základní pravidlo je vždy stejné

  5. Víte, jak správně zahřát motor? Některé praktiky mu vyloženě škodí

  6. Mýtus o poctivých Němcích? Ojetiny ukázaly pravdu

reklama

Zprávy odjinud