Mercedes je na svůj SLS náležitě hrdý. (Ačkoliv v poslední době kolují "zaručené" informace, že tento vůz měl být původně novým Dodgem Viper, po rozpadu společného koncernu z toho ale zbyl jen nový Mercedes, těžko říci...) A z náležité hrdosti pramení i snaha o maximální zužitkování povedeného základu.
Ve dnešní době se přímo nabízí implementace elektrického ústrojí, které nahradí to benzínové. Až se tato novinka ukáže na trhu, budeme si moci dopřávat výkon, který nám poskytne čtveřice motorů o souhrnném výkonu 526 koní.
Baterie budou rozptýleny po celém voze, zvláště pak vzadu a ve středovém tunelu. Půjde o moderní typ lithium-polymerových baterií. Systémy chlazení dokáží udržovat baterie ve stálé, ideální teplotě, dokáží je tedy jak vyhřát, tak i zchladit.
Otázkou je, zda i produkční model, který se do salonů dostane někdy v roce 2013, dostane takový skvělý dotykový displej ve středovém tunelu, jako tento prototyp.