Toyota Avensis ukázala v Ženevě kosmetické a mechanické změny

ar5, 3. března 2015, 13:49 Google+ Geneva Motor Show 2015

Ani japonská automobilka Toyota nechybí na letošním ročníku autosalonu v Ženevě, takže kromě faceliftovaného Aurisu zde ukázala i pozměnený sedan Avensis.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Toyota Avensis přichází s několika jemnými stylovými úpravami, které činí model zase o něco přitažlivější. Příď zdobí LED světlomety, karoserie dostala chromované akcenty a změnou prošly i oba nárazníky. Stranou nezůstala ani obnova designu litých kol, do nabídky tak nově přišla 17 a 18-palcová kola z lehkých slitin.

V kabině si své místo našel přepracovaný kožený volant, chromované dekory a nová řadicí páka. Novinkou je také inovovaný přístrojový panel s 4,2-palcovým barevným TFT displejem. Toyota říká, že snížila i hladinu hluku v interiéru. Vděčit za to můžeme většímu množství tlumících materiálů. Pro vetší komfort přepracovali inženýři i sedadla, která mají delší sedák a lepší nastavení opěrek.

Ze současné nabídky byl pro inovovaný Avensis odstraněn naftový motor 2,0 l D-4D. Ten nově nahradil motor 1,6 l D-4D o výkonu 110 koní a s 270 Nm točivého momentu. S tímto motorem zrychlí Avensis z 0-100 km / h za 11,4 sekundy a rozjede se až na 180 km / h. Kromě toho, Avensis 2015 přichází i s nově vyvinutým motorem 2,0 l D-4D (jiný, než ten starý), který vyvíjí 141 koní a 320 Nm v 1750 - 2500 otáčkách za minutu. S ním vůz zvládne sprint z 0 na 100 km/h za 9,5 sekundy, maximálka činí kulatých 200 km / h.

Toyota také přepracovala benzínový 130 koňový motor o objemu  1.6 litru, dále pak 1.8-litrový motor s výkonem 145 koní a 1.8-litrový motor s výkonem 150 koní. Všechny motory je možné spojit s manuální převodovkou, zbylé dva pak popřípadě i s automatem Multidrive S s plynule měnitelným převodem.

Vytisknout

Diskuze: Toyota Avensis ukázala v Ženevě kosmetické a mechanické změny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Kia cee’d GT Line - žhavá edice se představila veřejnosti - anotační foto

Kia cee’d GT Line - žhavá edice se představila veřejnosti

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud