Vůz se objevil poprvé v roce 1999 jako sportovní roadster automobilky pro modelový rok 2000. Přestože se jich do dnešních dnů vyrobilo více než 110.000 kusů, v loňském roce odbyt výrazně poklesl. Honda se proto nechala slyšet, že rok 2009 je pro S2000 tím konečným, a že se v dohledné době nechystá ani žádný přímý nástupce. Poslední vozy budou vyrobeny letos v červnu.
Honda S2000 byl unikátní sporťák tělem i duší. Za zajímavou cenu nabízel především vysoký výkon a pořádnou porci zábavy pro zapálené řidiče. Od počátku byl vybaven dvoulitrovým motorem s „romantickým“ kódovým označením F20C o výkonu 240 k, přičemž omezovač zasahoval až v 9000 ot./min. Pro pozdější modely byla sice červená ryska o něco snížena, i tak ale vytočený motor S2000 připomíná spíš motocykl než osobní auto.