Hyundai v Evropě posiluje a chce 5 % trhu

AutoRoad.cz, 24. ledna 2014, 08:10 Google+

Hyundai chce do roku 2020 ovládnout 5 % evropského trhu. Již nyní automobilka v Evropě vyrábí půl milionů vozů, odvádí 1,3 miliardy EUR na daních a zaměstnává více než 152 000 lidí. Loni výrobce investoval do svých evropských aktivit přes 500 milionů EUR. Obří investice by se měla zhodnotit již v roce 2015, kdy Hyundai očekává výrazný nárůst evropských prodejů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Hyundai ix35

Hyundai ix35 | foto: Mariusz Stankowski, AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Mnoho evropských trhů již má nejhorší období hospodářské krize za sebou, i když oživování bude pomalé. Věříme, že revitalizace národních ekonomik podpoří důvěru spotřebitelů a pomůže značce Hyundai dosáhnout očekávaných cílů.“ Plán automobilky dosáhnout do roku 2020 pětiprocentního tržního podílu podpoří program Product Momentum 2017, v jehož rámci bude v Evropě během následujících čtyř let uvedeno na trh 22 nových modelů či modelových verzí Hyundai.

Automobilka se před nedávnem též stala nejmladším členem evropské organizace EUCAR pro výzkum a vývoj v automobilovém odvětví. Cílem této instituce je posilování konkurenceschopnosti evropských výrobců automobilů prostřednictvím společného výzkumu a vývoje inovací. Hyundai se bude v rámci svého členství podílet na inovacích a výzkumu v oblastech, které tvoří tři „strategické pilíře“ vozidel blízké budoucnosti: co nejekologičtější pohonné systémy, bezpečná a integrovaná mobilita a cenová dostupnost a konkurenceschopnost.

Češi zásobují vozy Hyundai celou Evropu

V současnosti je 95 % všech vozidel značky Hyundai, prodávaných v Evropě, navrženo a vyvinuto právě v tomto regionu a 90 % z nich se vyrábí v České republice a v Turecku. Jen pro nošovický výrobní závod odebírá Hyundai od evropských dodavatelů komponenty v hodnotě přes dvě miliardy EUR ročně.

Vytisknout

Diskuze: Hyundai v Evropě posiluje a chce 5 % trhu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

LPG

V loňském roce nejvíce vzrostl prodej automobilů na LPG

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud