Infiniti G37 Convertible se ukáže v Ženevě

Marek Litzman, 26. února 2009, 00:38 Google+

Pátý model Infiniti pro Evropu, cabriolet G37 absolvuje svou evropskou premiéru na autosalonu v Ženevě. Cabriolet G37, jako pravděpodobně dosud nejpřitažlivější vůz z nabídky Infiniti, přijde v Evropě do prodeje v září 2009.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
G37 Convertible

G37 Convertible | foto: Infiniti

Sdílejte článek

Jako nejnovější výraz filosofie značky Infiniti ‘Inspirující výkon’ v sobě cabriolet G37 kombinuje překrásný design, vzrušující výkon a třídílnou sklápěcí střechou. Tento vůz byl navržen tak, aby vypadal stejně dobře se střechou i bez střechy. Tato „dvojitá krása“ je mezi cabriolety-coupé vzácná a při vytváření cabrioletu G37 byla hlavní motivací.

Cabriolet G37 nabízí od A-sloupku směrem dozadu zcela nový design v porovnání s coupé G37: došlo k rozsáhlému zpevnění konstrukcí, rozšíření zadního rozchodu kol, bylo upraveno zavěšení zadní nápravy. Interiér byl speciálně přizpůsoben sklápěcí střeše: zahrnuje výsuvné ochranné oblouky, příplatkové reproduktory v opěrkách hlavy, větrnou clonu a klimatizovaná přední sedadla.

Cabriolet G37, stejně jako jeho bratr coupé, je poháněn 3,7litrovým motorem V6 řady VQ vybaveným systémem VVEL (variabilní časování a zdvih ventilů) s výkonem 320 koní. K motoru si můžete vybrat jednu ze dvou převodovek, elektronicky řízenou sedmistupňovou automatickou převodovku s hořčíkovými řadicími pádly nebo živě reagující šestistupňovou manuální převodovku s krátkým odstupňováním převodových stupňů.

Přitažlivý interiér cabrioletu G37 zahrnuje standardní kožená sedadla, příplatkový exteriérový audio-systém Bose®, který dynamicky přizpůsobuje ekvalizér podle vnějšího hluku, polohy střechy a rychlosti vozidla. Dále adaptivní dvouzónový systém klimatizace, který upravuje rychlost otáčení ventilátoru podle polohy střechy a rychlosti vozidla, a příplatková klimatizovaná sedadla poskytující funkci vyhřívání i chlazení. Unikátní je, že zadní parkovací kamera je součástí standardní výbavy.

Cabriolet G37 je také prvním vozidlem v sortimentu evropských vozů Infiniti, které bude vybaveno novým a pokročilým navigačním a zábavním systémem. Tento systém zahrnuje dotekovou obrazovku s vysokým rozlišením pro navigační systém s pevným diskem, úplnou integraci přehrávače iPod, hudební server a možnost přehrávat disky DVD.

Přitažlivý styl uvnitř i venku

Cabriolet G37 si udržuje siluetu podobnou coupé, když je střecha zavřená, a to díky použití speciální třídílné „lasturové“ sklápěcí kovové střechy, která umožňuje kratší zadní převis a nízké víko zavazadlového prostoru. Navíc byla střecha zkonstruovaná tak, aby bylo minimalizováno odkapávání vody do interiéru, když řidič po dešti opět sklopí střechu.

Střecha se automaticky otevře přibližně během 25 sekund. Spínač pro její otevření/zavření se nachází na středové konzole, hned za řadicí pákou. Existuje další možnosti pro ovládání střechy z vnější strany vozu - pomocí tlačítka pro odemknutí na dveřích řidiče.

Moderní „samoopravný“ lak Infiniti odolný proti poškrábání je použit standardně u dvou barev určených výhradně pro cabriolet G37 – u tmavě červené a světle modré.

Kokpit orientovaný na řidiče nese jasné charakteristické znaky Infiniti – design palubní desky ve tvaru „dvojité vlny“, elektroluminiscenční přístroje Infiniti s bílým a fialovým osvětlením, integrovaný multifunkční displej palubního počítače a analogové hodiny Infiniti. Dvojitý, ručně obšitý a kůží potažený volant byl navržen pro maximální pohodlí a ovladatelnost, s ovládacími spínači audio-systému a tempomatu na volantu v rámci standardní výbavy. Originální hořčíková řadicí pádla jsou standardem pro 7stupňovou automatickou převodovku.

Vyhřívané sedadlo řidiče nastavitelné elektricky v osmi směrech/sedadlo spolujezdce nastavitelné v osmi směrech jsou součástí standardní výbavy, klimatizovaná sedadla (s funkcí vyhřívání a chlazení) jsou k dispozici za příplatek.

Elektricky ovládaný systém vstupu s pamětí polohy poskytuje snadný přístup k sedadlům ve druhé řadě (přední sedadla se přesunou dopředu automaticky stiskem tlačítka, aby cestující mohli nastoupit na zadní sedadla). Zadní větrná clona pomáhá snížit turbulence větru, když je střecha otevřená.

Dlouhý seznam výbavy cabrioletu G37 zahrnuje standardní startovací kartu Infiniti se startováním tlačítkem a Adaptivní dvouzónový systém klimatizace představuje pokročilý systém klimatizace, který se reguluje, aby poskytnul optimální pohodlí při zavřené i otevřené střeše.

K dispozici jsou dva audio-systémy, počínaje standardním systémem s 6 reproduktory, přehrávačem disků CD, schopností přehrávat soubory ve formátu MP3 a pomocným vstupem ve středové konzole plus 7“ barevným displejem. Připojení pomocí technologie Bluetooth je standardem. Druhou možností je exteriérový audio-systém Infiniti Bose® se 13 reproduktory, který automaticky optimalizuje nastavení ekvalizéru pro otevřenou/zavřenou střechu. Speciální osobní reproduktory Bose® systému montované v opěrkách hlavy předních sedadel zajišťují skvělou kvalitu zvuku na předních sedadlech, a to bez ohledu na polohu střechy. S touto možností se dodává navigační systém Infiniti nejnovější generace s pevným diskem obsahujícím databázi bodů zájmu. Pro milovníky hudby je k dispozici pevný disk Music Box 10 GB, na který lze uložit až 300 disků CD. Navigace, telefon a audio-systém je možné aktivovat hlasem – což posiluje bezpečnost i pohodlí.

Osvobozující dynamický výkon

Tak jako u coupé G a sedanu G, i v případě cabrioletu G37 vychází vynikající dynamický výkon z pokročilé platformy FM a oceňovaného motoru V6. Každý cabriolet G37 se standardně dodává s motorem V6 3,7 litru s VVEL (variabilním časováním a zdvihem ventilů) s výkonem 320 koní.

Systém VVEL kombinuje hydraulicky ovládané variabilní časování ventilů a elektronicky ovládaný proměnný zdvih ventilů na straně sání, což pomáhá zlepšit nejen výkon a reakci, ale také emise a spotřebu paliva (v porovnání se systémy bez VVEL). Také zajišťuje čistější emise díky rychlejšímu zahřátí katalyzátoru a stabilizaci spalování, když je motor studený.

Pro cabriolet G37 je na výběr jedna ze dvou převodovek: elektronicky řízená 7stupňová automatická převodovka s manuálním režimem, s přizpůsobením otáček při řazení nižšího převodového stupně, se sportovním režimem (DS) a Adaptivním řízením řazení (ASC), které umožňuje rychlejší řazení při sportovní jízdě, a s hořčíkovými řadicími pádly; nebo živě reagující lehká 6stupňová manuální převodovka s krátkým odstupňováním převodových stupňů.

Na cabrioletech G37 je standardní také Program elektronické stability (ESP) se spínačem deaktivace a Systém regulace trakce (TCS).

Brzdný výkon je zajištěn standardními odvětranými kotoučovými brzdami na všech 4 kolech se 4kanálovým a 4snímačovým Protiblokovacím brzdovým systémem (ABS), Elektronickým rozdělení brzdné síly (EBD) a Brzdovým asistentem. Cabriolet G37 bude také k dispozici s většími odvětranými kotouči (14“ vpředu/13,8“ vzadu).

Inteligentní tempomat Infiniti (ICC) s brzdovým asistentem, který pomáhá udržovat stálou vzdálenost od vozidla jedoucího vpředu, bude k dispozici za příplatek. Také identifikuje situace s náhlým brzděním tak, že pomocí laserových snímačů určuje vzdálenost a relativní rychlost vozu jedoucímu vpředu ve stejném pruhu a „předpřipraví“ systém Brzdového asistenta ještě dříve, než řidič sešlápne brzdový pedál.

Dělená 5paprsková 18“ litá kola s pneumatikami P225/50VR18 vpředu a P245/45R18 vzadu jsou standardem na cabrioletu G37, zatímco speciální 19“ litá kola s vysoce výkonnými pneumatikami (přední P225/45WR19 a zadní P245/40WR19) budou k dispozici za příplatek.

Zadní sedadlo zahrnuje pevné opěrky hlavy, v každé z nich je integrován výsuvný ochranný oblouk. Na cabrioletu G37 byly posíleny přední podélníky, přední sloupky a prahy karoserie.

Další informace o technických parametrech evropské verze cabrioletu G37, údaje o výkonu, úrovních vybavení a cenách budou zveřejněny před jejím uvedením na trh.

 

Tisková zpráva Infiniti

Vytisknout

Diskuze: Infiniti G37 Convertible se ukáže v Ženevě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Fiesta

Prvních sto Fiest pro Americký trh

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud