Slovenský A Team sa v spolupráci so súťažnou posádkou Roland Pecuch – Viktória Dudášová predstaví v rámci 38. Kowax Valašská Rally 2019. Rozloženie súťaže, ale aj jej dĺžka budú pre mladú dvojicu novou, nepoznanou výzvou.
Po výborných výkonoch, ktoré sa súťažnej posádke A Teamu, podarilo dosiahnuť v predsezónnych súťažiach, o čom sme vás už informovali, prichádza teraz realita Majstrovstiev Slovenska v rally 2019. V rámci úvodného kola slovenských rally majstrovstiev tak dvojica v spolupráci s vozidlom Lada VAZ 2107 nastúpi na štart podujatia 38. Kowax Valašská Rally 2019. Ako už samotný názov súťaže napovedá, podujatie sa bude konať na Morave, vo Valašskom Meziříčí a jeho okolí. Azda aj z dôvodu, že súťaž je zaradená do seriálu FIA ERT, slovenských, českých majstrovstiev, ale aj do Valašsko-Tatranského Poháru bude Roli s Vicky bojovať o body medzi celkovo dvanástimi posádkami v triede 6. „Bude to pre nás poriadna výzva a to nielen z dôvodu novej súťaže, ktorú sme ešte neabsolvovali, ale aj z dôvodu dĺžky trate. V našej rally kariére sme totiž ešte takúto dlhú súťaž neabsolvovali, takže je to veľká výzva a my sme pripravení sa s ňou poriadne pobiť. Na aute sme povymieňali množstvo súčiastok, takže dúfam, že všetko bude fungovať tak ako má. Radi opäť pozabávame nielen seba, ale hlavne divákov širokými prejazdmi. Verím, že práve divákov sa okolo tratí na Valašsku zíde poriadne množstvo. Samozrejme sa budeme snažiť dosiahnuť na čo najlepší výsledok a to aj napriek faktu, že oproti nám bude stáť množstvo posádok na najnovšej technike. Naša vďaka patrí A Teamu za podporu,“ zhodnotil Roland Pecuch. 38. Kowax Valašská Rally 2019 štartuje v dňoch 29. – 31.3.2019, pričom štart je plánovaný v piatok (29.3.2019) podvečer a cieľ v nedeľu (31.3.2019) popoludní.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.