Slovenský A Team sa v spolupráci so súťažnou posádkou Roland Pecuch – Viktória Dudášová predstaví v rámci 38. Kowax Valašská Rally 2019. Rozloženie súťaže, ale aj jej dĺžka budú pre mladú dvojicu novou, nepoznanou výzvou.
Po výborných výkonoch, ktoré sa súťažnej posádke A Teamu, podarilo dosiahnuť v predsezónnych súťažiach, o čom sme vás už informovali, prichádza teraz realita Majstrovstiev Slovenska v rally 2019. V rámci úvodného kola slovenských rally majstrovstiev tak dvojica v spolupráci s vozidlom Lada VAZ 2107 nastúpi na štart podujatia 38. Kowax Valašská Rally 2019. Ako už samotný názov súťaže napovedá, podujatie sa bude konať na Morave, vo Valašskom Meziříčí a jeho okolí. Azda aj z dôvodu, že súťaž je zaradená do seriálu FIA ERT, slovenských, českých majstrovstiev, ale aj do Valašsko-Tatranského Poháru bude Roli s Vicky bojovať o body medzi celkovo dvanástimi posádkami v triede 6. „Bude to pre nás poriadna výzva a to nielen z dôvodu novej súťaže, ktorú sme ešte neabsolvovali, ale aj z dôvodu dĺžky trate. V našej rally kariére sme totiž ešte takúto dlhú súťaž neabsolvovali, takže je to veľká výzva a my sme pripravení sa s ňou poriadne pobiť. Na aute sme povymieňali množstvo súčiastok, takže dúfam, že všetko bude fungovať tak ako má. Radi opäť pozabávame nielen seba, ale hlavne divákov širokými prejazdmi. Verím, že práve divákov sa okolo tratí na Valašsku zíde poriadne množstvo. Samozrejme sa budeme snažiť dosiahnuť na čo najlepší výsledok a to aj napriek faktu, že oproti nám bude stáť množstvo posádok na najnovšej technike. Naša vďaka patrí A Teamu za podporu,“ zhodnotil Roland Pecuch. 38. Kowax Valašská Rally 2019 štartuje v dňoch 29. – 31.3.2019, pričom štart je plánovaný v piatok (29.3.2019) podvečer a cieľ v nedeľu (31.3.2019) popoludní.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.