Hyundai Motorsport nahradil před startem sezony 2019 Michela Nandana dosavadním šéfem zákaznického programu, Andreou Adamem.
Nandan byl v čele týmu od jeho návratu do WRC. V roce 2013 bylo pod jeho taktovou postaveno sídlo týmu v německém Alzenau i první speciál i20 WRC. Od té doby dokázaly speciály i20 WRC vyhrát 10 světových soutěží a poslední tři roky skončil Hyundai mezi týmy druhý.
Hyundai v loňské sezoně vedl dlouhou dobu oba šampionáty a až na konci sezony ztratil Thierry Neuville titul na úkor Sébastiena Ogiera a tovární tým korejské značky na úkor Toyoty. Dle všeho došla Korejcům trpělivost a rozhodli se pro změnu v managementu týmu. Na konci loňského roku proběhla schůzka vedení Hyundai Motor Corporation a Hyundai Motorsport. Po ní všichni tvrdili, že vše zůstává při starém a k žádným změnám nedojde.
Teď je ale situace jiná a Ital Andrea Adamo nahrazuje v pozici šéfa týmu Michela Nandana. Adamo zůstává nadále zodpovědný i za další programy týmu - i20 R5 a i30 N TCR. Ve WRC čeká celoroční program na Thierryho Neuvillea a Andrease Mikkelsena, Sébastien Loeb a Dani Sordo budou sdílet poslední tovární i20 Coupe WRC.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?