Hyundai Motorsport nahradil před startem sezony 2019 Michela Nandana dosavadním šéfem zákaznického programu, Andreou Adamem.
Nandan byl v čele týmu od jeho návratu do WRC. V roce 2013 bylo pod jeho taktovou postaveno sídlo týmu v německém Alzenau i první speciál i20 WRC. Od té doby dokázaly speciály i20 WRC vyhrát 10 světových soutěží a poslední tři roky skončil Hyundai mezi týmy druhý.
Hyundai v loňské sezoně vedl dlouhou dobu oba šampionáty a až na konci sezony ztratil Thierry Neuville titul na úkor Sébastiena Ogiera a tovární tým korejské značky na úkor Toyoty. Dle všeho došla Korejcům trpělivost a rozhodli se pro změnu v managementu týmu. Na konci loňského roku proběhla schůzka vedení Hyundai Motor Corporation a Hyundai Motorsport. Po ní všichni tvrdili, že vše zůstává při starém a k žádným změnám nedojde.
Teď je ale situace jiná a Ital Andrea Adamo nahrazuje v pozici šéfa týmu Michela Nandana. Adamo zůstává nadále zodpovědný i za další programy týmu - i20 R5 a i30 N TCR. Ve WRC čeká celoroční program na Thierryho Neuvillea a Andrease Mikkelsena, Sébastien Loeb a Dani Sordo budou sdílet poslední tovární i20 Coupe WRC.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.