Sébastien Ogier je zklamaný z toho, že nebude moci bojovat o titul v roce 2019 se svým krajanem, Sébastienem Loebem. Oba Francouzi jsou nejúspěšnějšími jezdci v historii WRC, dohromady vyhráli 13 titulů a 123 soutěží.
Loeb odešel z WRC po sezoně 2013, loňské tři starty s Citroënem C3 WRC jej však navnadily natolik, že se v roce 2019 rozhodl částečně vrátit. Jezdec se totiž na konci sezony 2018 ocitl bez angažmá, když se Peugeot stáhl z vytrvalostních soutěží i z rallycrossu a Citroën neměl dostatečný rozpočet na třetí auto.
Souboj o titul mezi oběma Sébastieny však neuvidíme, protože Loeb pojede pouze 6 soutěží. S Hyundai Loeb podepsal dvouletý kontrakt. "Je škoda, že to není na celou sezonu. To by pro šampionát bylo ještě o hodně lepší. Ale tak to je," vyjádřil se Sébastien Ogier k návratu Loeba v rámci svých testů ve Francii.
"Náš šampionát to neovlivní, protože pokud Loeb s Hyundai nepojede kompletní sezonu, tak se na něj nebudeme soustředit. Jako obvykle se budeme soustředit na naše reálné soupeře," přiznává nová posila týmu Citroën. Právě zde spolu Ogier a Loeb sváděli těsné souboje v letech 2010 a 2011. Ogier pak po Loebovi převzal žezlo krále WRC, když vyhrál šest titulů v řadě.
Úřadující mistr světa si před novou sezonou v týmu Citroën nedává žádné konkrétní cíle - vůz už ale otestoval: "Vždy mířím vysoko, to je bez debaty. Ale jsem v klidu a nechci na svoje bedra uvalovat žádný další tlak. Jako vždy, udělám maximum. Snad to bude dost. Pokud ne, tak budeme pracovat ještě tvrději tak, abychom se dostali tam, kde být chceme."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?