Sébastien Ogier je zklamaný z toho, že nebude moci bojovat o titul v roce 2019 se svým krajanem, Sébastienem Loebem. Oba Francouzi jsou nejúspěšnějšími jezdci v historii WRC, dohromady vyhráli 13 titulů a 123 soutěží.
Loeb odešel z WRC po sezoně 2013, loňské tři starty s Citroënem C3 WRC jej však navnadily natolik, že se v roce 2019 rozhodl částečně vrátit. Jezdec se totiž na konci sezony 2018 ocitl bez angažmá, když se Peugeot stáhl z vytrvalostních soutěží i z rallycrossu a Citroën neměl dostatečný rozpočet na třetí auto.
Souboj o titul mezi oběma Sébastieny však neuvidíme, protože Loeb pojede pouze 6 soutěží. S Hyundai Loeb podepsal dvouletý kontrakt. "Je škoda, že to není na celou sezonu. To by pro šampionát bylo ještě o hodně lepší. Ale tak to je," vyjádřil se Sébastien Ogier k návratu Loeba v rámci svých testů ve Francii.
"Náš šampionát to neovlivní, protože pokud Loeb s Hyundai nepojede kompletní sezonu, tak se na něj nebudeme soustředit. Jako obvykle se budeme soustředit na naše reálné soupeře," přiznává nová posila týmu Citroën. Právě zde spolu Ogier a Loeb sváděli těsné souboje v letech 2010 a 2011. Ogier pak po Loebovi převzal žezlo krále WRC, když vyhrál šest titulů v řadě.
Úřadující mistr světa si před novou sezonou v týmu Citroën nedává žádné konkrétní cíle - vůz už ale otestoval: "Vždy mířím vysoko, to je bez debaty. Ale jsem v klidu a nechci na svoje bedra uvalovat žádný další tlak. Jako vždy, udělám maximum. Snad to bude dost. Pokud ne, tak budeme pracovat ještě tvrději tak, abychom se dostali tam, kde být chceme."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?