Hyundai začne sezonu 2019 s nezměněnou jezdeckou sestavou. Podle některých spekulací měl k týmu přijít Sébastien Loeb. Minimálně na Monte Carlu se tak nestane. Tam do vozů i20 Coupé WRC usednou Thierry Neuville, Andreas Mikkelsen a Dani Sordo. Kdo ale nahradí Sorda ve Švédsku, zatím nebylo rozhodnuto. Nejlépe má k tomu nakročeno Hayden Paddon.
Manažer týmu, Alain Penasse, připustil, že tým Hyundai jednal se Sébastienem Loebem. Smlouvu ale (ještě) neuzavřeli: "Jednali jsme s ním, ale takto mluvíme s každým. To je naše logická pozice. Nevím ale, odkud všechny ty spekulace přicházejí. V médiích bylo velké téma, že Loeb nedostane místo od Citroënu. Ale proč pak přišli s tímhle, opravdu nevím."
"Nevím, co dělá. Rallycross? Nemám ponětí. Víme, jaký bude náš tým v Monaku, tam žádné překvapení nečekejte," pokračuje Penasse. A co Paddon, který dojel čtvrtý nebo výše ve čtyřech z posledních pěti soutěží? "Po Austrálii je ve velmi dobré pozici [pro obdržení místa]. Jednali jsme také s Craigem Breenem a Elfynem Evansem, ale nikam to nepokročilo."
"Hayden udělal vše, o co jsme jej v letošním roce požádali. Měl velmi dobrou sezonu. Není to teď pro něj jednoduché vzhledem ke všem těm zprávám, že přijde o místo. Chápu, že média potřebují takové články, ale upřímně, někteří si svoje zprávy vymýšlejí a pak jim věří," popsal situaci u Paddona Penasse.
To Michel Nandan otevřeně hovoří o částečném programu pro Sorda a Paddona i v roce 2019. Samotný Hayden Paddon by pak nejraději odjel celou sezonu, ale Autosportu se svěřil, že prioritu má setrvání u Hyundai: "Cítím, že jsme letos odvedli dobrou práci a dali jsme tomu vše. Na každé rally jsme se snažili dovést dobré výsledky.
Na dvou soutěžích, kde na nás nebyl takový tlak, abychom dojeli do cíle, jsme se zaměřili na výkonnost. A bojovali jsme tam [Portugalsko a Australie] na čele. Vím, že jsme toho schopni častěji. Jasně, rád bych jel celou sezonu, ale pořád věřím v to, že toho ve WRC můžeme hodně dosáhnout. Jsem ale realistou ohledně aktuálních možností," zhodnotil Novozélanďan.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?