Sébastien Ogier si během týdne poprvé vyzkoušel nové auto, se kterým bude jezdit v příštím roce ve WRC. Po testu řekl, že ve voze C3 WRC cítí potenciál. Úřadující mistr světa jezdil s vozem v oblasti Algarve na jihu Portugalska.
Nebyly to pro Ogiera první kilometry ve francouzském voze - v září jezdil s C3 WRC na asfaltu ve Francii. Šestinásobný mistr světa řekl: "Je to zajímavá výzva a opravdu si myslím, že auto má potenciál. Úspěšnou kapitolu však jeden člověk sám nedokáže napsat.
Je to teprve první den, takže je důležité rychle rozpoznat, co funguje a co ne. Na Monte se musíme připravit co možná nejlépe," popsal Sébastien Ogier. Toho čekají ještě další dva dny testů ve francouzských Alpách v prosinci. Podle jeho slov ale tyto dva dny v Portugalsku byly klíčové k tomu, aby určil, na které oblasti auta je třeba se zaměřit okamžitě.
"Byl to důležitý test, kdy jsme se zaměřili na tlumiče, které jsou samozřejmě klíčovou součástí rally auta. Vrhli jsme se tedy hned na jednu z nejdůležitějších oblastí a učinili rozhodnutí, která se v budoucnu projeví.
Jsou zde samozřejmě i další oblasti, na kterých je třeba pracovat, ale to zabere čas. Dále se chci podívat třeba na diferenciály. Ale celkově můj pocit není špatný a jsem si jistý, že správné řešení najdeme docela rychle," zakončil pozitivně šestinásobný mistr WRC.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.