Sébastien Ogier si během týdne poprvé vyzkoušel nové auto, se kterým bude jezdit v příštím roce ve WRC. Po testu řekl, že ve voze C3 WRC cítí potenciál. Úřadující mistr světa jezdil s vozem v oblasti Algarve na jihu Portugalska.
Nebyly to pro Ogiera první kilometry ve francouzském voze - v září jezdil s C3 WRC na asfaltu ve Francii. Šestinásobný mistr světa řekl: "Je to zajímavá výzva a opravdu si myslím, že auto má potenciál. Úspěšnou kapitolu však jeden člověk sám nedokáže napsat.
Je to teprve první den, takže je důležité rychle rozpoznat, co funguje a co ne. Na Monte se musíme připravit co možná nejlépe," popsal Sébastien Ogier. Toho čekají ještě další dva dny testů ve francouzských Alpách v prosinci. Podle jeho slov ale tyto dva dny v Portugalsku byly klíčové k tomu, aby určil, na které oblasti auta je třeba se zaměřit okamžitě.
"Byl to důležitý test, kdy jsme se zaměřili na tlumiče, které jsou samozřejmě klíčovou součástí rally auta. Vrhli jsme se tedy hned na jednu z nejdůležitějších oblastí a učinili rozhodnutí, která se v budoucnu projeví.
Jsou zde samozřejmě i další oblasti, na kterých je třeba pracovat, ale to zabere čas. Dále se chci podívat třeba na diferenciály. Ale celkově můj pocit není špatný a jsem si jistý, že správné řešení najdeme docela rychle," zakončil pozitivně šestinásobný mistr WRC.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?