V euforii z vítězství v Katalánsku se začaly objevovat zprávy o tom, že se Sébastien Loeb vrátí do WRC v příští sezoně. Francouz však návrat na plný úvazek odmítl. Z pohledu Alsasana se od jeho odchodu z WRC v roce 2012 nic nezměnilo.
"Víkend ve Španělsku jsem si užil. Byl to skvělý pocit bojovat o vítězství a nakonec i zvítězit. Zde [ve WRC] se cítím nejlépe, v žádné jiné disciplině to není takové. Na druhou stranu ale vím, proč jsem odešel z WRC. Jezdit soutěže vyžaduje spoustu času.
Není to tak, že bych se nechtěl vrátit na pár rally, proč ne, ale i tak to je komplikované. Povedl se mi zde [ve Španělsku] skvělý výsledek, dojel jsem 2 vteřiny před Sébastienem," popsal svoje pocity v cíli Sébastien Loeb.
Pokud by se Francouz přeci jen rozhodl pro návrat do WRC, tak by o něj zcela určitě byl velký zájem. Třeba Malcolm Wilson, šéf M-Sportu, řekl: "Vždy jsem byl jeho velkým fanouškem a také toho, co předváděl. Bylo by zvláštní se nepobavit o tom, co by teď bylo možné. Kdo ví, co může nastat, ale mě by jeho možný návrat s námi velmi, velmi zajímal. Rozumím důvodům, kvůli kterým si nepřeje jezdit celý rok.
Ale nemám pochyb o tom, že bychom mohli najít způsob výhodný pro něj i pro nás." Loeb si v roce 2005 vyzkoušel v rámci testů Ford Focus WRC a před rokem 2006 se málem k britskému týmu připojil. Nakonec se ale rozhodl pro sezonu v polotovárním týmu Kronos Racing. I zde se mu povedlo vyhrát titul.
"Bylo skvělé vidět ho v autě v té době. Věděli jsme, co chce dělat a věděli jsme, že budeme schopni najít dostatečný rozpočet, aby u nás jezdil. Nakonec se ale rozhodl zůstat s Citroënem. Myslím, že věděl, že rok 2006 bude provizorní a poté došlo k dlouhodobému továrnímu angažmá - je Francouz, jezdil ve francouzském autě a francouzském týmu."
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.