V euforii z vítězství v Katalánsku se začaly objevovat zprávy o tom, že se Sébastien Loeb vrátí do WRC v příští sezoně. Francouz však návrat na plný úvazek odmítl. Z pohledu Alsasana se od jeho odchodu z WRC v roce 2012 nic nezměnilo.
"Víkend ve Španělsku jsem si užil. Byl to skvělý pocit bojovat o vítězství a nakonec i zvítězit. Zde [ve WRC] se cítím nejlépe, v žádné jiné disciplině to není takové. Na druhou stranu ale vím, proč jsem odešel z WRC. Jezdit soutěže vyžaduje spoustu času.
Není to tak, že bych se nechtěl vrátit na pár rally, proč ne, ale i tak to je komplikované. Povedl se mi zde [ve Španělsku] skvělý výsledek, dojel jsem 2 vteřiny před Sébastienem," popsal svoje pocity v cíli Sébastien Loeb.
Pokud by se Francouz přeci jen rozhodl pro návrat do WRC, tak by o něj zcela určitě byl velký zájem. Třeba Malcolm Wilson, šéf M-Sportu, řekl: "Vždy jsem byl jeho velkým fanouškem a také toho, co předváděl. Bylo by zvláštní se nepobavit o tom, co by teď bylo možné. Kdo ví, co může nastat, ale mě by jeho možný návrat s námi velmi, velmi zajímal. Rozumím důvodům, kvůli kterým si nepřeje jezdit celý rok.
Ale nemám pochyb o tom, že bychom mohli najít způsob výhodný pro něj i pro nás." Loeb si v roce 2005 vyzkoušel v rámci testů Ford Focus WRC a před rokem 2006 se málem k britskému týmu připojil. Nakonec se ale rozhodl pro sezonu v polotovárním týmu Kronos Racing. I zde se mu povedlo vyhrát titul.
"Bylo skvělé vidět ho v autě v té době. Věděli jsme, co chce dělat a věděli jsme, že budeme schopni najít dostatečný rozpočet, aby u nás jezdil. Nakonec se ale rozhodl zůstat s Citroënem. Myslím, že věděl, že rok 2006 bude provizorní a poté došlo k dlouhodobému továrnímu angažmá - je Francouz, jezdil ve francouzském autě a francouzském týmu."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?