Tak jako téměř každý rok i letos je M-Sport Ford na konci sezony bez potvrzené jezdecké sestavy na sezonu následující. Naopak ostatní konkurenční týmy již svoje jezdce na nový rok podepsali.
Jediným potvrzeným jezdcem britského týmu na sezonu 2019 je nejmladší soutěžák ve WRC, Teemu Suninen. Odchod Sébastiena Ogiera z týmu jej velmi oslabí, je navíc možné, že od týmu odejdou někteří sponzoři. Stejně jako v roce 2016, kdy za M-Sport jeli Ostberg a Camilli, se tým může dostat do finančních problémů.
Kandidátů na dvě volná místa, tedy samozřejmě za předpokladu, že si M-Sport Ford bude moct dovolit angažovat ještě další dva jezdce, je několik. Craig Breen zdá se neuhájil svoje místo u Citroënu a tak by měl být hodně vysoko na seznamu M-Sportu. Hayden Paddon má zase zájem o kompletní program, který mu u Hyundai nejsou schopni nabídnout. Zapomenout bychom neměli ani na Elfyna Evanse, který je s M-Sportem spojen již od roku 2013!
Tito tři jezdci však nejsou schopni do týmu přinést žádné dodatečné finance. To Mads Ostberg už sice u M-Sportu několik šancí dostal, avšak s jeho angažmá by se pojily dodatečné finance pro tým. Tito čtyři piloti mají zhruba podobnou rychlost, proto by mohl být Malcolm Wilson v pokušení vyzkoušet jezdce, které z minulosti ještě nezná. To by favorizovalo dvojici Breen/Paddon.
Pro Breena je M-Sport Ford dobrou volbou, protože Citroën mu může nabídnout pouze starty s vozem R5. Pro Paddona je přestup do Fordu zase lákavý v tom, že by mohl odjet kompletní sezonu. U Hyundai jej opět čeká sezona, ve které se bude muset střídat s Danim Sordem.
Na seznam možných kandidátů by se mohli dostat také mladíci působící aktuálně ve Škoda Motorsport, Pontus Tidemand a Kalle Rovanperä. Wilson je znám tím, že dává rád šanci mladým jezdcům. Na závěr ještě zmiňme velkou spekulaci - Peugeot po odchodu z Dakaru stahuje svůj tovární tým také z rallycrossu. To znamená, že Sébastien Loeb nemá v příštím roce co dělat...
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?