Podle zpráv britského Autosportu je stále více pravděpodobné, že se Sébastien Ogier vrátí pro rok 2019 zpět do Citroënu. Úřadující mistr světa by měl svoji budoucnost oznámit v nejbližších dnech.
Ogier se již nechal slyšet, že jeho další smlouva bude tou poslední ve WRC, ale potenciálně může prodloužit až o další tři roky. "Myslím, že se to již blíží," komentoval jednání o své smlouvě Sébastien Ogier. "Chci vědět více o zapojení té automobilky do rallysportu a pak se domluvíme.
Víte, že tohle jsem chtěl mít vždy vyřešené co nejrychleji." Ogier u Citroënu začínal svoji kariéru a získal zde prvních sedm vítězství. Ale na konci sezony 2011 z týmu odešel po neshodách se Sébastienem Loebem. Podle Pierre Budara, šéfa továrního týmu Citroën, není třeba spěchat s oznámením jezdecké sestavy pro rok 2019.
"Nemáme žádnou časovou řadu pro oznámení naší sestavy - nemohu Vám říct, že to bude příští víkend nebo až příští měsíc. Oznámíme to, až bude vše ujednáno." A preferoval by Budar 3 letý kontrakt s Ogierem? "Uvidíme...".
Francouzi vyhráli titul naposledy s Loebem v roce 2012, od té doby navíc vyhráli jenom 7 soutěží. V roce 2016 navíc oficiální tovární tým v MS nebyl, v roce 2017 se s Citroënem C3 WRC sice vrátil, ale na dřívější úspěchy nenavázal.
A jak komentuje tyto spekulace Malcolm Wilson, současný šéf Sébastiena Ogiera? "Nikdy nevíte, co se stane. Pracovali jsme na tomto hodně dlouho a nikdy nepřestaneme. Udržet Sébastiena zůstává našim hlavním cílem pro rok 2019. Budeme na tom pracovat."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?