Podle zpráv britského Autosportu je stále více pravděpodobné, že se Sébastien Ogier vrátí pro rok 2019 zpět do Citroënu. Úřadující mistr světa by měl svoji budoucnost oznámit v nejbližších dnech.
Ogier se již nechal slyšet, že jeho další smlouva bude tou poslední ve WRC, ale potenciálně může prodloužit až o další tři roky. "Myslím, že se to již blíží," komentoval jednání o své smlouvě Sébastien Ogier. "Chci vědět více o zapojení té automobilky do rallysportu a pak se domluvíme.
Víte, že tohle jsem chtěl mít vždy vyřešené co nejrychleji." Ogier u Citroënu začínal svoji kariéru a získal zde prvních sedm vítězství. Ale na konci sezony 2011 z týmu odešel po neshodách se Sébastienem Loebem. Podle Pierre Budara, šéfa továrního týmu Citroën, není třeba spěchat s oznámením jezdecké sestavy pro rok 2019.
"Nemáme žádnou časovou řadu pro oznámení naší sestavy - nemohu Vám říct, že to bude příští víkend nebo až příští měsíc. Oznámíme to, až bude vše ujednáno." A preferoval by Budar 3 letý kontrakt s Ogierem? "Uvidíme...".
Francouzi vyhráli titul naposledy s Loebem v roce 2012, od té doby navíc vyhráli jenom 7 soutěží. V roce 2016 navíc oficiální tovární tým v MS nebyl, v roce 2017 se s Citroënem C3 WRC sice vrátil, ale na dřívější úspěchy nenavázal.
A jak komentuje tyto spekulace Malcolm Wilson, současný šéf Sébastiena Ogiera? "Nikdy nevíte, co se stane. Pracovali jsme na tomto hodně dlouho a nikdy nepřestaneme. Udržet Sébastiena zůstává našim hlavním cílem pro rok 2019. Budeme na tom pracovat."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.