Podle zpráv britského Autosportu je stále více pravděpodobné, že se Sébastien Ogier vrátí pro rok 2019 zpět do Citroënu. Úřadující mistr světa by měl svoji budoucnost oznámit v nejbližších dnech.
Ogier se již nechal slyšet, že jeho další smlouva bude tou poslední ve WRC, ale potenciálně může prodloužit až o další tři roky. "Myslím, že se to již blíží," komentoval jednání o své smlouvě Sébastien Ogier. "Chci vědět více o zapojení té automobilky do rallysportu a pak se domluvíme.
Víte, že tohle jsem chtěl mít vždy vyřešené co nejrychleji." Ogier u Citroënu začínal svoji kariéru a získal zde prvních sedm vítězství. Ale na konci sezony 2011 z týmu odešel po neshodách se Sébastienem Loebem. Podle Pierre Budara, šéfa továrního týmu Citroën, není třeba spěchat s oznámením jezdecké sestavy pro rok 2019.
"Nemáme žádnou časovou řadu pro oznámení naší sestavy - nemohu Vám říct, že to bude příští víkend nebo až příští měsíc. Oznámíme to, až bude vše ujednáno." A preferoval by Budar 3 letý kontrakt s Ogierem? "Uvidíme...".
Francouzi vyhráli titul naposledy s Loebem v roce 2012, od té doby navíc vyhráli jenom 7 soutěží. V roce 2016 navíc oficiální tovární tým v MS nebyl, v roce 2017 se s Citroënem C3 WRC sice vrátil, ale na dřívější úspěchy nenavázal.
A jak komentuje tyto spekulace Malcolm Wilson, současný šéf Sébastiena Ogiera? "Nikdy nevíte, co se stane. Pracovali jsme na tomto hodně dlouho a nikdy nepřestaneme. Udržet Sébastiena zůstává našim hlavním cílem pro rok 2019. Budeme na tom pracovat."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.