Naposledy v Německu si Esapekka Lappi dojel pro skvělé třetí místo. Svými výkony na sebe mladý Fin stále více upoutává a už se o něj zajímají i konkurenční týmy. Podle finského Ilta-Sanomat už byl jezdec francouzským týmem osloven.
"Citroën nám řekl, že Esapekka je jedním z pilotů, které by rádi měli ve svém týmu v příštím roce. Ale my jsme také velmi spokojeni u Toyoty. Jednáme také s Toyotou o setrvání Esapekky v týmu. To je priorita, ale nejsme nijak tlačeni," potvrdil Erik Veiby, který je manažerem jezdce.
Samotný Esapekka Lappi se k situaci vyjádřil v rámci Německé rally tak, že by rád pokračoval v japonském týmu: "Mám za to, že v příští sezoně nebudu měnit tým. U Toyoty jsem hodně šťastný a je to velký tým. Pokud budu moci setrvat, tak budu šťastný.
Auto ukázalo, že má na to, aby vyhrávalo. To je dobré pro tým. Ten mě zná a ví, jak pracuji. Takže není zde žádný dobrý důvod pro to, abych z Toyoty odešel."
Citroën tak bude mít s největší pravděpodobností smůlu a bude se muset poohlédnout jinde. Lappi se do MS dostal vloni právě s Toyotou, ve které se neustále zlepšuje. Navíc má možnost pozorovat i to, jak tým auto neustále zlepšuje. Takže proč by měl měnit?
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?