Naposledy v Německu si Esapekka Lappi dojel pro skvělé třetí místo. Svými výkony na sebe mladý Fin stále více upoutává a už se o něj zajímají i konkurenční týmy. Podle finského Ilta-Sanomat už byl jezdec francouzským týmem osloven.
"Citroën nám řekl, že Esapekka je jedním z pilotů, které by rádi měli ve svém týmu v příštím roce. Ale my jsme také velmi spokojeni u Toyoty. Jednáme také s Toyotou o setrvání Esapekky v týmu. To je priorita, ale nejsme nijak tlačeni," potvrdil Erik Veiby, který je manažerem jezdce.
Samotný Esapekka Lappi se k situaci vyjádřil v rámci Německé rally tak, že by rád pokračoval v japonském týmu: "Mám za to, že v příští sezoně nebudu měnit tým. U Toyoty jsem hodně šťastný a je to velký tým. Pokud budu moci setrvat, tak budu šťastný.
Auto ukázalo, že má na to, aby vyhrávalo. To je dobré pro tým. Ten mě zná a ví, jak pracuji. Takže není zde žádný dobrý důvod pro to, abych z Toyoty odešel."
Citroën tak bude mít s největší pravděpodobností smůlu a bude se muset poohlédnout jinde. Lappi se do MS dostal vloni právě s Toyotou, ve které se neustále zlepšuje. Navíc má možnost pozorovat i to, jak tým auto neustále zlepšuje. Takže proč by měl měnit?
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.