Naposledy v Německu si Esapekka Lappi dojel pro skvělé třetí místo. Svými výkony na sebe mladý Fin stále více upoutává a už se o něj zajímají i konkurenční týmy. Podle finského Ilta-Sanomat už byl jezdec francouzským týmem osloven.
"Citroën nám řekl, že Esapekka je jedním z pilotů, které by rádi měli ve svém týmu v příštím roce. Ale my jsme také velmi spokojeni u Toyoty. Jednáme také s Toyotou o setrvání Esapekky v týmu. To je priorita, ale nejsme nijak tlačeni," potvrdil Erik Veiby, který je manažerem jezdce.
Samotný Esapekka Lappi se k situaci vyjádřil v rámci Německé rally tak, že by rád pokračoval v japonském týmu: "Mám za to, že v příští sezoně nebudu měnit tým. U Toyoty jsem hodně šťastný a je to velký tým. Pokud budu moci setrvat, tak budu šťastný.
Auto ukázalo, že má na to, aby vyhrávalo. To je dobré pro tým. Ten mě zná a ví, jak pracuji. Takže není zde žádný dobrý důvod pro to, abych z Toyoty odešel."
Citroën tak bude mít s největší pravděpodobností smůlu a bude se muset poohlédnout jinde. Lappi se do MS dostal vloni právě s Toyotou, ve které se neustále zlepšuje. Navíc má možnost pozorovat i to, jak tým auto neustále zlepšuje. Takže proč by měl měnit?
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?