Sébastien Ogier oznámil, že už ve WRC podepíše jenom jednu další smlouvu - po jejím vypršení odejde z MS v automobilových soutěžích. Pětinásobný šampion aktuálně vede jednání o nové smlouvě a tu by chtěl mít uzavřenou do konce příštího měsíce.
Francouz řekl, že očekává, že nová smlouva bude jeho již poslední: "Je zřejmé, že se blížím ke konci své kariéry. A pokud podepíšu další smlouvu, pak to bude moje poslední. Měl jsem štěstí, protože jsem zažil skvělé roky se spoustou vítězství. O peníze mi teď vůbec nejde.
Jako vždy mi jde hlavně o to mít konkurenceschopný vůz - jako tomu bylo vždy," popisuje Sébastien Ogier. Zatím se zdá, že jsou tři alternativy - Ford M-Sport, Citroën a nebo odchod z WRC. Na přesun do Toyoty a nebo Hyundai to moc nevypadá, protože oba týmy si s největší pravděpodobností ponechají stávající jezdeckou sestavu.
Manažer týmu Hyundai, Alain Penasse, pro 'Motorsport.com' řekl: "Vždy jsme dávali najevo, že Thierry [Neuville] je pro nás jasnou volbou číslo jedna. Pokud chceme, aby u nás zůstal, pak by nebylo moudré jednat se Sébastienem Ogierem.
Za mě jsme z 99 % domluveni s Thierrym. Pokud nepřijde někdo, kdo by mu nabídl mnohamilionovou smlouvu, pak si myslím, že jsme domluveni." To šéf Citroënu, Pierre Budar, byl daleko méně konkrétní: "Nemohu Vám říci nic konkrétního. Jednáme s Ogierem a tato jednání stále probíhají."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.