Sébastien Ogier oznámil, že už ve WRC podepíše jenom jednu další smlouvu - po jejím vypršení odejde z MS v automobilových soutěžích. Pětinásobný šampion aktuálně vede jednání o nové smlouvě a tu by chtěl mít uzavřenou do konce příštího měsíce.
Francouz řekl, že očekává, že nová smlouva bude jeho již poslední: "Je zřejmé, že se blížím ke konci své kariéry. A pokud podepíšu další smlouvu, pak to bude moje poslední. Měl jsem štěstí, protože jsem zažil skvělé roky se spoustou vítězství. O peníze mi teď vůbec nejde.
Jako vždy mi jde hlavně o to mít konkurenceschopný vůz - jako tomu bylo vždy," popisuje Sébastien Ogier. Zatím se zdá, že jsou tři alternativy - Ford M-Sport, Citroën a nebo odchod z WRC. Na přesun do Toyoty a nebo Hyundai to moc nevypadá, protože oba týmy si s největší pravděpodobností ponechají stávající jezdeckou sestavu.
Manažer týmu Hyundai, Alain Penasse, pro 'Motorsport.com' řekl: "Vždy jsme dávali najevo, že Thierry [Neuville] je pro nás jasnou volbou číslo jedna. Pokud chceme, aby u nás zůstal, pak by nebylo moudré jednat se Sébastienem Ogierem.
Za mě jsme z 99 % domluveni s Thierrym. Pokud nepřijde někdo, kdo by mu nabídl mnohamilionovou smlouvu, pak si myslím, že jsme domluveni." To šéf Citroënu, Pierre Budar, byl daleko méně konkrétní: "Nemohu Vám říci nic konkrétního. Jednáme s Ogierem a tato jednání stále probíhají."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.