Sébastien Ogier oznámil, že už ve WRC podepíše jenom jednu další smlouvu - po jejím vypršení odejde z MS v automobilových soutěžích. Pětinásobný šampion aktuálně vede jednání o nové smlouvě a tu by chtěl mít uzavřenou do konce příštího měsíce.
Francouz řekl, že očekává, že nová smlouva bude jeho již poslední: "Je zřejmé, že se blížím ke konci své kariéry. A pokud podepíšu další smlouvu, pak to bude moje poslední. Měl jsem štěstí, protože jsem zažil skvělé roky se spoustou vítězství. O peníze mi teď vůbec nejde.
Jako vždy mi jde hlavně o to mít konkurenceschopný vůz - jako tomu bylo vždy," popisuje Sébastien Ogier. Zatím se zdá, že jsou tři alternativy - Ford M-Sport, Citroën a nebo odchod z WRC. Na přesun do Toyoty a nebo Hyundai to moc nevypadá, protože oba týmy si s největší pravděpodobností ponechají stávající jezdeckou sestavu.
Manažer týmu Hyundai, Alain Penasse, pro 'Motorsport.com' řekl: "Vždy jsme dávali najevo, že Thierry [Neuville] je pro nás jasnou volbou číslo jedna. Pokud chceme, aby u nás zůstal, pak by nebylo moudré jednat se Sébastienem Ogierem.
Za mě jsme z 99 % domluveni s Thierrym. Pokud nepřijde někdo, kdo by mu nabídl mnohamilionovou smlouvu, pak si myslím, že jsme domluveni." To šéf Citroënu, Pierre Budar, byl daleko méně konkrétní: "Nemohu Vám říci nic konkrétního. Jednáme s Ogierem a tato jednání stále probíhají."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.