Sébastien Ogier oznámil, že už ve WRC podepíše jenom jednu další smlouvu - po jejím vypršení odejde z MS v automobilových soutěžích. Pětinásobný šampion aktuálně vede jednání o nové smlouvě a tu by chtěl mít uzavřenou do konce příštího měsíce.
Francouz řekl, že očekává, že nová smlouva bude jeho již poslední: "Je zřejmé, že se blížím ke konci své kariéry. A pokud podepíšu další smlouvu, pak to bude moje poslední. Měl jsem štěstí, protože jsem zažil skvělé roky se spoustou vítězství. O peníze mi teď vůbec nejde.
Jako vždy mi jde hlavně o to mít konkurenceschopný vůz - jako tomu bylo vždy," popisuje Sébastien Ogier. Zatím se zdá, že jsou tři alternativy - Ford M-Sport, Citroën a nebo odchod z WRC. Na přesun do Toyoty a nebo Hyundai to moc nevypadá, protože oba týmy si s největší pravděpodobností ponechají stávající jezdeckou sestavu.
Manažer týmu Hyundai, Alain Penasse, pro 'Motorsport.com' řekl: "Vždy jsme dávali najevo, že Thierry [Neuville] je pro nás jasnou volbou číslo jedna. Pokud chceme, aby u nás zůstal, pak by nebylo moudré jednat se Sébastienem Ogierem.
Za mě jsme z 99 % domluveni s Thierrym. Pokud nepřijde někdo, kdo by mu nabídl mnohamilionovou smlouvu, pak si myslím, že jsme domluveni." To šéf Citroënu, Pierre Budar, byl daleko méně konkrétní: "Nemohu Vám říci nic konkrétního. Jednáme s Ogierem a tato jednání stále probíhají."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?