Vedoucí muž průběžného hodnocení MS v rally, Thierry Neuville, se nechal slyšet, že by také měl velmi rád takovou podporu, která se dostala Sébastienu Ogierovi od jeho týmových kolegů ve Finsku.
Elfyn Evans i Teemu Suninen pustili před sebe jedničku M-Sport Fordu Sébastiena Ogiera. Francouz díky tomu ve Finsku obsadil daleko lepší příčku, než na kterou by normálně dosáhl, a zredukoval náskok Neuvillea na 21 bodů. Hyundai Neuvillea stejně podpořit nemohl, protože Mikkelsen havaroval už v pátek a Paddon byl až moc rychlý.
Novozélanďan byl čtvrtý, pokud by zpomalil aby pustil před sebe Neuvillea, pomohl by i Ogierovi. Na Power Stage byl Neuville čtvrtý, Ogier nezískal žádný bod, když o 0,012 s prohrál souboj s Breenem. "I já bych měl moc rád takovou pomoc. Alespoň Craig Breen mi pomohl, když se na Power Stage dostal mezi mě a Sébastiena Ogiera," říká Thierry Neuville.
"Po tom souboji a vzhledem k pomoci, kterou se mu dostalo, jsem spokojen. Limitovali jsme škody a do Německa jedeme s náskokem 21 bodů. M-Sport nasadil týmovou režii.
Pokud by k ní nedošlo, tak by byl sedmý a já devátý. Ale tohle je součástí rally. Je to OK, protože my bychom v té situaci udělali naprosto to samé. Výsledek, který ve Finsku získal, není dobrý. Ale ani moc špatný," zhodnotil jezdec Hyundai.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?