Vedoucí muž průběžného hodnocení MS v rally, Thierry Neuville, se nechal slyšet, že by také měl velmi rád takovou podporu, která se dostala Sébastienu Ogierovi od jeho týmových kolegů ve Finsku.
Elfyn Evans i Teemu Suninen pustili před sebe jedničku M-Sport Fordu Sébastiena Ogiera. Francouz díky tomu ve Finsku obsadil daleko lepší příčku, než na kterou by normálně dosáhl, a zredukoval náskok Neuvillea na 21 bodů. Hyundai Neuvillea stejně podpořit nemohl, protože Mikkelsen havaroval už v pátek a Paddon byl až moc rychlý.
Novozélanďan byl čtvrtý, pokud by zpomalil aby pustil před sebe Neuvillea, pomohl by i Ogierovi. Na Power Stage byl Neuville čtvrtý, Ogier nezískal žádný bod, když o 0,012 s prohrál souboj s Breenem. "I já bych měl moc rád takovou pomoc. Alespoň Craig Breen mi pomohl, když se na Power Stage dostal mezi mě a Sébastiena Ogiera," říká Thierry Neuville.
"Po tom souboji a vzhledem k pomoci, kterou se mu dostalo, jsem spokojen. Limitovali jsme škody a do Německa jedeme s náskokem 21 bodů. M-Sport nasadil týmovou režii.
Pokud by k ní nedošlo, tak by byl sedmý a já devátý. Ale tohle je součástí rally. Je to OK, protože my bychom v té situaci udělali naprosto to samé. Výsledek, který ve Finsku získal, není dobrý. Ale ani moc špatný," zhodnotil jezdec Hyundai.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.