Vedoucí muž průběžného hodnocení MS v rally, Thierry Neuville, se nechal slyšet, že by také měl velmi rád takovou podporu, která se dostala Sébastienu Ogierovi od jeho týmových kolegů ve Finsku.
Elfyn Evans i Teemu Suninen pustili před sebe jedničku M-Sport Fordu Sébastiena Ogiera. Francouz díky tomu ve Finsku obsadil daleko lepší příčku, než na kterou by normálně dosáhl, a zredukoval náskok Neuvillea na 21 bodů. Hyundai Neuvillea stejně podpořit nemohl, protože Mikkelsen havaroval už v pátek a Paddon byl až moc rychlý.
Novozélanďan byl čtvrtý, pokud by zpomalil aby pustil před sebe Neuvillea, pomohl by i Ogierovi. Na Power Stage byl Neuville čtvrtý, Ogier nezískal žádný bod, když o 0,012 s prohrál souboj s Breenem. "I já bych měl moc rád takovou pomoc. Alespoň Craig Breen mi pomohl, když se na Power Stage dostal mezi mě a Sébastiena Ogiera," říká Thierry Neuville.
"Po tom souboji a vzhledem k pomoci, kterou se mu dostalo, jsem spokojen. Limitovali jsme škody a do Německa jedeme s náskokem 21 bodů. M-Sport nasadil týmovou režii.
Pokud by k ní nedošlo, tak by byl sedmý a já devátý. Ale tohle je součástí rally. Je to OK, protože my bychom v té situaci udělali naprosto to samé. Výsledek, který ve Finsku získal, není dobrý. Ale ani moc špatný," zhodnotil jezdec Hyundai.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.