Citroën začal jednat s pětinásobným mistrem světa, Sébastienem Ogierem, o možnostech jeho návratu k Citroënu. Cílem Francouzů je uzavřít s Ogierem smlouvu pro rok 2019.
Citroën chce získat Ogiera do svých služeb 7 let poté, co jej nechal odejít po interních neshodách mezi ním a Loebem. Aktuální smlouva Francouze s M-Sportem vyprší na konci tohoto roku a ulovit jej bude chtít asi každá značka. Jen připomeňme, že poté, co Citroën v květnu vyhodil Krise Meekea, angažoval Madse Ostberga. Tým je ale bez jasné týmové jedničky a Nor má navíc smlouvu jen do konce sezony.
Šéf týmu, Pierre Budar, pro britský Autosport řekl: "Aktuálně hodně přemýšlím o jezdecké sestavě pro příští rok. Máme mnoho možností a mluvíme s několika piloty - mohly by zde být nějaké změny pro příští rok." Když byl přímo dotázán na možný návrat Ogiera do francouzského týmu, tak řekl: "Mluvím se Sébastienem Ogierem stejně tak, jako mluvím s ostatními jezdci. Samozřejmě bychom byli rádi, kdybychom měli v týmu takového jezdce."
Všeobecně se ale má za to, že Ogier bude chtít primárně zůstat u M-Sportu. Nedávno říkal, jak je v týmu spokojený a dalším bonusem v M-Sportu, který je přeci jen privátním týmem, jsou menší PR povinnosti ve srovnání s kterýmkoliv továrním týmem. Citroën se už pokoušel získat Francouze pro sezonu 2018, ale nakonec jednání skončila na finanční otázce. CEO skupiny PSA, Carlos Tavares, navíc prozradil, že pro letošek snížil rozpočet týmu. Tou dobou byl také ale Tavares spokojen se sestavou Meeke a Breen... Vše se tedy může rychle změnit.
Když se Autosport zeptal Budara, jestli může Citroën nabídnout Ogierovi peníze, které žádá, tak řekl: "Nemohu mluvit o otázkách našeho rozpočtu, nechci o tom mluvit. Máme určitý rozpočet a firma nám věří, že jej využijeme tou co možná nejlepší cestou pro tým, aby vyhrával. Je to na nás, musíme použít budget tou nejlepší cestou, bychom mohli vyhrávat."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.