Citroën začal jednat s pětinásobným mistrem světa, Sébastienem Ogierem, o možnostech jeho návratu k Citroënu. Cílem Francouzů je uzavřít s Ogierem smlouvu pro rok 2019.
Citroën chce získat Ogiera do svých služeb 7 let poté, co jej nechal odejít po interních neshodách mezi ním a Loebem. Aktuální smlouva Francouze s M-Sportem vyprší na konci tohoto roku a ulovit jej bude chtít asi každá značka. Jen připomeňme, že poté, co Citroën v květnu vyhodil Krise Meekea, angažoval Madse Ostberga. Tým je ale bez jasné týmové jedničky a Nor má navíc smlouvu jen do konce sezony.
Šéf týmu, Pierre Budar, pro britský Autosport řekl: "Aktuálně hodně přemýšlím o jezdecké sestavě pro příští rok. Máme mnoho možností a mluvíme s několika piloty - mohly by zde být nějaké změny pro příští rok." Když byl přímo dotázán na možný návrat Ogiera do francouzského týmu, tak řekl: "Mluvím se Sébastienem Ogierem stejně tak, jako mluvím s ostatními jezdci. Samozřejmě bychom byli rádi, kdybychom měli v týmu takového jezdce."
Všeobecně se ale má za to, že Ogier bude chtít primárně zůstat u M-Sportu. Nedávno říkal, jak je v týmu spokojený a dalším bonusem v M-Sportu, který je přeci jen privátním týmem, jsou menší PR povinnosti ve srovnání s kterýmkoliv továrním týmem. Citroën se už pokoušel získat Francouze pro sezonu 2018, ale nakonec jednání skončila na finanční otázce. CEO skupiny PSA, Carlos Tavares, navíc prozradil, že pro letošek snížil rozpočet týmu. Tou dobou byl také ale Tavares spokojen se sestavou Meeke a Breen... Vše se tedy může rychle změnit.
Když se Autosport zeptal Budara, jestli může Citroën nabídnout Ogierovi peníze, které žádá, tak řekl: "Nemohu mluvit o otázkách našeho rozpočtu, nechci o tom mluvit. Máme určitý rozpočet a firma nám věří, že jej využijeme tou co možná nejlepší cestou pro tým, aby vyhrával. Je to na nás, musíme použít budget tou nejlepší cestou, bychom mohli vyhrávat."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.