Kromě aerodynamického vylepšení bude Ford Fiesta WRC Sébastiena Ogiera ve Finsku vybaven také novými tlumiči.
Sébastien Ogier vyjede ve Finsku nejenom s podstatně přepracovanou aerodynamikou na zádi svého Fordu, ale také mění značku tlumičů. M-Sport tradičně používá tlumiče značky Reiger, jenomže jeho auto má pro finskou šotolinu instalované tlumiče německé značky Sachs.
"Sébastien Ogier o tom již dlouho mluvil a hodně na to tlačil. Je to součást trvalého vývoje," prozradil Malcolm Wilson pro 'Motorsport-Total.com'. Tlumiče značky Sachs zná pětinásobný mistr světa z dob, kdy jezdil u Volkswagenu. Získal s nimi tedy čtyři mistrovské tituly.
"Seb testoval nové zavěšení a byl s ním spokojen. Teď se otevírají další možnosti pro optimalizaci," pokračuje šéf týmu Wilson. Podle zpráv 'Motorsport-Total.com' využije tlumiče Sachs Ogier na všech zbývajících šotolinových soutěžích. Na asfaltu pojede s tlumiči Reiger. Kolegové Evans s Sunninen pojedou na tlumičích Reiger na všech soutěžích.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.