Kromě aerodynamického vylepšení bude Ford Fiesta WRC Sébastiena Ogiera ve Finsku vybaven také novými tlumiči.
Sébastien Ogier vyjede ve Finsku nejenom s podstatně přepracovanou aerodynamikou na zádi svého Fordu, ale také mění značku tlumičů. M-Sport tradičně používá tlumiče značky Reiger, jenomže jeho auto má pro finskou šotolinu instalované tlumiče německé značky Sachs.
"Sébastien Ogier o tom již dlouho mluvil a hodně na to tlačil. Je to součást trvalého vývoje," prozradil Malcolm Wilson pro 'Motorsport-Total.com'. Tlumiče značky Sachs zná pětinásobný mistr světa z dob, kdy jezdil u Volkswagenu. Získal s nimi tedy čtyři mistrovské tituly.
"Seb testoval nové zavěšení a byl s ním spokojen. Teď se otevírají další možnosti pro optimalizaci," pokračuje šéf týmu Wilson. Podle zpráv 'Motorsport-Total.com' využije tlumiče Sachs Ogier na všech zbývajících šotolinových soutěžích. Na asfaltu pojede s tlumiči Reiger. Kolegové Evans s Sunninen pojedou na tlumičích Reiger na všech soutěžích.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?