Kromě aerodynamického vylepšení bude Ford Fiesta WRC Sébastiena Ogiera ve Finsku vybaven také novými tlumiči.
Sébastien Ogier vyjede ve Finsku nejenom s podstatně přepracovanou aerodynamikou na zádi svého Fordu, ale také mění značku tlumičů. M-Sport tradičně používá tlumiče značky Reiger, jenomže jeho auto má pro finskou šotolinu instalované tlumiče německé značky Sachs.
"Sébastien Ogier o tom již dlouho mluvil a hodně na to tlačil. Je to součást trvalého vývoje," prozradil Malcolm Wilson pro 'Motorsport-Total.com'. Tlumiče značky Sachs zná pětinásobný mistr světa z dob, kdy jezdil u Volkswagenu. Získal s nimi tedy čtyři mistrovské tituly.
"Seb testoval nové zavěšení a byl s ním spokojen. Teď se otevírají další možnosti pro optimalizaci," pokračuje šéf týmu Wilson. Podle zpráv 'Motorsport-Total.com' využije tlumiče Sachs Ogier na všech zbývajících šotolinových soutěžích. Na asfaltu pojede s tlumiči Reiger. Kolegové Evans s Sunninen pojedou na tlumičích Reiger na všech soutěžích.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?