Thierry Neuvilleovi se podařilo před letní přestávkou změnit stav MS v rally ve svůj prospěch, když převzal průběžné vedení od Sébastiena Ogiera a vybudoval si náskok. M-Sport Ford chce ale už ve Finsku Hyundai vrátit úder.
Jde o změnu trendu v MS nebo jen dvě nepovedené soutěže v podání Sébastiena Ogiera? Francouz má aktuálně ztrátu 27 bodů a je v pro něj nezvyklé roli "lovce, nikoliv naháněné zvěře". Do konce ale ještě zbývá šest soutěží a šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, plně věří, že Ogier může ještě získat svůj šestý titul MS.
"Na základě předchozí spolupráce a výsledků z předešlých let je vidět, jak moc je Thierry silný a konkurenceschopný. Aktuálně má velmi dobrý náskok. Co je ale také známé o Séstienovi, je, že ví, jak vyhrát šampionát. Je jasné, že se my ani on sám nevzdáme. Je třeba jen, aby do toho všichni dávali 100 %," slibuje tvrdý souboj Wilson.
Pro Finskou rally plánuje britský tým nasazení nové aerodynamiky, aby se zvýšila konkurenceschopnost Fordu Fiesta WRC: "Aktuálně probíhají testy a pokud bude vše v pořádku, tak plánujeme vylepšení nasadit na auto," prozrazuje Malcolm.
Seb do Finska nepojede s dobrými vzpomínkami - vloni po tvrdém dopadu na jednom ze skoků poškodil zavěšení, což jej poslalo do stromu. Spolujezdec Julien Ingrassia utrpěl otřes mozku, což znemožnilo další pokračování v soutěži. "Ano, Sébastien zde vloni měl nějaké problémy, ale naše auta byla velmi konkurenceschopná. Proto nevidím žádný důvod k tomu, abychom letos nemohli pořádně zabrat," zakončil Malcolm Wilson.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.