Aby zůstal Ford Fiesta WRC konkurenceschopný, tak M-Sport vyvinul nový aerodynamický balíček. Ten teď testuje a měl by jej být schopný nasadit zřejmě na Rally Finland.
Poslední dvě soutěže MS vyhrál Thierry Neuville, který si díky tomu v polovině šampionátu vybudoval na čele solidní náskok. Do konce zbývá ještě 6 soutěží a ty nabízejí Sébastienu Ogierovi dostatečný prostor pro to, aby svoji ztrátu stáhl a oslavil další titul.
Další soutěží je finská "Grand Prix" v lesích, na které by chtěl M-Sport nasadit novou aerodynamiku na Fiestu WRC. Novinky zkoušel britský tým v aerodynamickém tunelu Fordu již po Rally Mexiko. Změny jsou patrné v zadní části vozu - nové je zadní křídlo a karoserie za zadní nápravou. Ta se docela podobá řešení ala Toyota Yaris WRC. Novinky mají zajistit lepší stabilitu a přítlak na zádi.
Dopad novinek se Ford rozhodl otestovat ve Finsku - za volantem inovované Fiesty WRC se vystřídali Elfyn Evans, Sébastien Ogier i Teemu Suninen. Během testu se na Fiestě objevilo i dosavadní řešení, aby měl tým přímé srovnání. Po vyhodnocení testů se technici rozhodnou, kdy novinky nasadí.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.