Aby zůstal Ford Fiesta WRC konkurenceschopný, tak M-Sport vyvinul nový aerodynamický balíček. Ten teď testuje a měl by jej být schopný nasadit zřejmě na Rally Finland.
Poslední dvě soutěže MS vyhrál Thierry Neuville, který si díky tomu v polovině šampionátu vybudoval na čele solidní náskok. Do konce zbývá ještě 6 soutěží a ty nabízejí Sébastienu Ogierovi dostatečný prostor pro to, aby svoji ztrátu stáhl a oslavil další titul.
Další soutěží je finská "Grand Prix" v lesích, na které by chtěl M-Sport nasadit novou aerodynamiku na Fiestu WRC. Novinky zkoušel britský tým v aerodynamickém tunelu Fordu již po Rally Mexiko. Změny jsou patrné v zadní části vozu - nové je zadní křídlo a karoserie za zadní nápravou. Ta se docela podobá řešení ala Toyota Yaris WRC. Novinky mají zajistit lepší stabilitu a přítlak na zádi.
Dopad novinek se Ford rozhodl otestovat ve Finsku - za volantem inovované Fiesty WRC se vystřídali Elfyn Evans, Sébastien Ogier i Teemu Suninen. Během testu se na Fiestě objevilo i dosavadní řešení, aby měl tým přímé srovnání. Po vyhodnocení testů se technici rozhodnou, kdy novinky nasadí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.