Citroën zažívá další nepovedenou sezonu, během které vyhodil svoji jedničku. Podle mnohých to byl první krok k tomu, aby se francouzská značka na konci roku stáhla z WRC. V servisním parku italské soutěže, v Alghero, ale Pierre Budar všechny ujistil, že Citroën bude jezdit ve WRC i v sezonách 2019 a 2020.
"Rozhodnutí o konci Krise Meekea v týmu nemá nic společného s tím, že by Citroën na konci roku odcházel z WRC. Mohu Vám prozradit, že v příštím roce bude Citroën ve WRC. Je to 100% potvrzené," potvrzuje šéf týmu.
Francouz navíc využil tohoto setkání s médii, aby se vrátil k odchodu Krise Meekea: "Opravdu si vážím mého vztahu s Krisem a Paulem. Jsou to hodní kluci a strávil jsem s nimi dobré chvíle. Proto bylo to rozhodnutí těžké - ale člověk musí být schopen odlišit osobní sympatie a profesionální přístup," začal Pierre Budar.
Před tím, než se tým začne zabývat příští sezonou, tak chce najít jezdce, kterého by zaměstnal pro zbytek letošní sezony. Toto rozhodnutí padne brzy, protože bude oznámeno ještě před uzavřením přihlášek na Finskou rally.
Moc volných jezdců na trhu ale není. Nikoho by asi nepřekvapilo, kdyby zbytek sezony dojel v týmu Mads Ostberg. Představitelný je také příchod jednoho z dvojice Hayden Paddon a Dani Sordo - oba se u Hyundai dělí o jeden vůz. Citroën by jim byl schopný nabídnout vůz pro zbytek sezony.
Sen o OgieroviKromě toho se bude Citroën snažit sehnat nějakého velkého jezdce pro sezonu 2019. Stejně jako předchůdce, Yves Matton, i Pierre Budar sní o tom, že se by se vrátil Sébastien Ogier: "Všichni v servisním parku by si přáli mít Sébastiena Ogiera v týmu. I my bychom byli velmi rádi, kdyby jezdil za Citroën.
Začínal s námi svoji kariéru v rally. Je to Francouz a my jsme francouzský tým. Máme spolu dobrou historii. Ale není to jediný pilot, kterého sledujeme."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.