Sébastien Loeb dle svých slov nemá motivaci pro více startů v rámci World Rally Championship v sezoně 2018 a to i přes náhlý rozchod týmu a dosavadní jedničky, Krise Meekea.
Devítinásobný mistr světa v rally letos s Citroënem poprvé za poslední tři roky odjel nějakých závod, zatím má na kontě dvě soutěže a jedna mu ještě zbývá (v říjnu jej ještě uvidíme v Katalánsku). Loeb, který je teď továrním jezdcem Peugeotu v MS v rallycrossu, již v minulosti odmítl spekulace, dle kterých by se mohl objevit v srpnu na Rally Deutschland. Teď ale řekl, že nehodlá přehodnocovat svůj názor z důvodu odchodu Krise Meekea z týmu.
"Teď pracuji ve WRX. Nechci dělat toto a WRC, nemám pro to motivaci. Nic se nemění kvůli tomu, že Meeke už nejezdí pro Citroën. Nechci do svého kalendáře přidávat více soutěží, chci být klidnější. Už teď závodním tady [ve WRX] každé dva týdny a pak máme testy a promo akce. Pro mě se nic nemění. Pojedu ve Španělsku, jak jsme plánovali, ale to je vše," říká Sébastien Loeb.
Francouz ale připustil, že by zvážil případnou pomoc Citroënu s testy speciálu C3 WRC. "Možná bych mohl pomoci s testem nebo tak něco. Tohle by mohla být možnost, ale zatím jsme o tom nemluvili." Loeb zatím nemá pro rok 2019 smlouvu s Peugeotem na rallycross, ale: "jednáme o tom a je to pro mě priorita."
Je tedy pravděpodobné, že Craig Breen a Mads Ostberg, kteří reprezentují kdysi neporazitelný Citroën v Itálii, dojedou sezonu 2018 jako dva stálí jezdci. Dle Pierra Budara jim Sardinie nabídne možnost pro ověření možností: "Uvidíme, co se stane na Sardinii. Uvidíme, není to pro ně [Breena a Ostberga] jednoduchá pozice. Pokud po nich budeme chtít, aby vedli tým, tak to může být obtížná pozice.
Ještě jsme se nerozhodli, co uděláme na soutěžích následujících po Sardinii. Máme ještě čas. Ohledně Finska se musíme rozhodnout do konce června. Máme pár možností, ne moc, ale nějaké jsou. Uvidíme, co bude pro nás ta nejlepší volba i vzhledem k přípravě na příští sezonu," popsal situaci šéf týmu.
Ostberg testoval před Sardinií místo jednoho dne dva. Jenomže ani Nor nemá dle svých slov s Citroënem po Sardnii nic jasného: "Tuto soutěž jsem měl odjet [bez ohledu na to, co se stalo]. Je mi jasné, že se teď naskytla šance a udělám pro to vše. Opravdu chci týmu ukázat, čeho jsem schopný a co dokážu na Sardinii."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?