Jari-Matti Latvala už potřetí v řadě zajel nejrychlejší čas v shakedownu. Podaří se mu vyvarovat všem nástrahám trati a zajet slušný výsledek?
Vzhledem k tomu, že trať shakedownu měřila pouhých 3,51 km, tak je náskok 8 desetin, který měl Latvala na druhého v pořadí, Haydena Paddona s Hyundai více než dostačujícím. Je třeba ale přiznat, že shakedown se jel na vlhké šotolině, což je pro tuto soutěž hodně neobvyklé.
Výsledky shakedownu:1. Jari-Matti Latvala (Toyota) - 1:53.9 min.2. Hayden Paddon (Hyundai) +0,8 s3. Thierry Neuville (Hyundai) +0,9 s= Esapekka Lappi (Toyota) +0,9 s= Ott Tänak (Toyota) +0,9 s6. Sebastien Ogier (M-Sport-Ford) +1,4 s7. Elfyn Evans (M-Sport-Ford) +2,2 s8. Teemu Suninen (M-Sport-Ford) +2,8 s9. Andreas Mikkelsen (Hyundai) +3,2 s10. Craig Breen (Citroen) +3,6 s
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?