Sébastien Ogier o víkendu neuspěl ve snaze získat vítězství v Argentině, kde ještě nikdy v minulosti nevyhrál a to už zde startoval devětkrát. Se třemi vítězstvími je ale i tak nejúspěšnějším pilotem sezony.
V pátek dopoledne Francouz v soutěži dobře začal, když byl po dopolední sekci pouhých 4,5 vteřiny za lídrem, Ottem Tänakem. Pak ale pilot M-Sportu konstantně ztrácel na své soupeře. Je třeba ale připomenout, že pětinásobný mistr světa v pátek všem čistil trať. Obecně jsme jej ale během víkendu v popředí výsledkových listin jednotlivých RZ moc nevídali, na Power Stage pak zajel druhý čas a připsal si tak 4 body.
"Dle očekávání byly nedělní speciálky náročné. Byly rozbité a pomalé, navíc grip byl nízký - za těchto podmínek jsme nebyli moc rychlí. Na to, abyste zajeli rychlý čas na Power Stage, musíte tvrdě atakovat a nám se podařilo skórovat čtyři body, což je velmi důležité," říká Sébastien Ogier, který na argentinských zkouškách ještě nikdy neslavil vítězství, ač zde startoval už devětkrát. Navíc jeho dva největší konkurenti v boji o šampionát - Thierry Neuville a Ott Tänak - získali více bodů.
"Nebyla to pro nás jednoduchá rally, potřebujeme zapracovat na určitých oblastech, abychom se zlepšili. Ale když skončíte náročný víkend s 16 body, tak je to skoro jako skončit na pódiu. Je jasné, že bych preferoval skončit na pódiu, ale nakonec to není tak špatné," uzavřel Ogier.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.