Sébastien Ogier o víkendu neuspěl ve snaze získat vítězství v Argentině, kde ještě nikdy v minulosti nevyhrál a to už zde startoval devětkrát. Se třemi vítězstvími je ale i tak nejúspěšnějším pilotem sezony.
V pátek dopoledne Francouz v soutěži dobře začal, když byl po dopolední sekci pouhých 4,5 vteřiny za lídrem, Ottem Tänakem. Pak ale pilot M-Sportu konstantně ztrácel na své soupeře. Je třeba ale připomenout, že pětinásobný mistr světa v pátek všem čistil trať. Obecně jsme jej ale během víkendu v popředí výsledkových listin jednotlivých RZ moc nevídali, na Power Stage pak zajel druhý čas a připsal si tak 4 body.
"Dle očekávání byly nedělní speciálky náročné. Byly rozbité a pomalé, navíc grip byl nízký - za těchto podmínek jsme nebyli moc rychlí. Na to, abyste zajeli rychlý čas na Power Stage, musíte tvrdě atakovat a nám se podařilo skórovat čtyři body, což je velmi důležité," říká Sébastien Ogier, který na argentinských zkouškách ještě nikdy neslavil vítězství, ač zde startoval už devětkrát. Navíc jeho dva největší konkurenti v boji o šampionát - Thierry Neuville a Ott Tänak - získali více bodů.
"Nebyla to pro nás jednoduchá rally, potřebujeme zapracovat na určitých oblastech, abychom se zlepšili. Ale když skončíte náročný víkend s 16 body, tak je to skoro jako skončit na pódiu. Je jasné, že bych preferoval skončit na pódiu, ale nakonec to není tak špatné," uzavřel Ogier.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?