Sébastien Ogier o víkendu neuspěl ve snaze získat vítězství v Argentině, kde ještě nikdy v minulosti nevyhrál a to už zde startoval devětkrát. Se třemi vítězstvími je ale i tak nejúspěšnějším pilotem sezony.
V pátek dopoledne Francouz v soutěži dobře začal, když byl po dopolední sekci pouhých 4,5 vteřiny za lídrem, Ottem Tänakem. Pak ale pilot M-Sportu konstantně ztrácel na své soupeře. Je třeba ale připomenout, že pětinásobný mistr světa v pátek všem čistil trať. Obecně jsme jej ale během víkendu v popředí výsledkových listin jednotlivých RZ moc nevídali, na Power Stage pak zajel druhý čas a připsal si tak 4 body.
"Dle očekávání byly nedělní speciálky náročné. Byly rozbité a pomalé, navíc grip byl nízký - za těchto podmínek jsme nebyli moc rychlí. Na to, abyste zajeli rychlý čas na Power Stage, musíte tvrdě atakovat a nám se podařilo skórovat čtyři body, což je velmi důležité," říká Sébastien Ogier, který na argentinských zkouškách ještě nikdy neslavil vítězství, ač zde startoval už devětkrát. Navíc jeho dva největší konkurenti v boji o šampionát - Thierry Neuville a Ott Tänak - získali více bodů.
"Nebyla to pro nás jednoduchá rally, potřebujeme zapracovat na určitých oblastech, abychom se zlepšili. Ale když skončíte náročný víkend s 16 body, tak je to skoro jako skončit na pódiu. Je jasné, že bych preferoval skončit na pódiu, ale nakonec to není tak špatné," uzavřel Ogier.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?