Jari-Matti Latvala doufal, že se do soutěže ještě vrátí poté, co vypadl hned první den zkraje soutěže. Jenomže nakonec se tak nestane, protože Fin trefil kámen ve stopě, který poškodil zavěšení, olejovou vanu a následně to odnesl i motor.
"Na výjezdu z pravotočivé zatáčky byl kámen. Vůbec jsem ho neviděl, byl ve stínu pod stromy. Hned po nárazu jsem cítil zlomené zavěšení. Bylo to nešťastné, ale to je přirozená povaha těchto tratí - nebezpečí je tu všude. Jedna z olejových trubek motoru se také poškodila.
Zabralo mi asi tak 25 vteřin, než jsem vypnul motor, musel jsem najít vhodné místo na zaparkování," popsal Jari-Matti Latvala pro Autosport. Podle jeho slov to bylo jedno z nejvíce frustrujících odstoupení, která zažil. "Jsem tak frustrovaný.
Auto bylo opravdu hodně dobré. Po špatné Korsice jsem se tak soustředil na tuto soutěž. Vše šlo dobře. Na Miikkovi [Anttillovi, spolujezdec] to často nevidíte, že by byl naštvaný. Ale tentokrát je, měli jsme opravdu dobrou rychlost.
Asi jsem ve svém životě udělal něco špatně, asi jsem byl špatný člověk! Teď se musím podívat na video ze seznamovacích jízd. Potřebuji vědět, jestli tam byl ten kámen už tehdy nebo ne," zakončil jezdec Toyoty.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.