Jari-Matti Latvala doufal, že se do soutěže ještě vrátí poté, co vypadl hned první den zkraje soutěže. Jenomže nakonec se tak nestane, protože Fin trefil kámen ve stopě, který poškodil zavěšení, olejovou vanu a následně to odnesl i motor.
"Na výjezdu z pravotočivé zatáčky byl kámen. Vůbec jsem ho neviděl, byl ve stínu pod stromy. Hned po nárazu jsem cítil zlomené zavěšení. Bylo to nešťastné, ale to je přirozená povaha těchto tratí - nebezpečí je tu všude. Jedna z olejových trubek motoru se také poškodila.
Zabralo mi asi tak 25 vteřin, než jsem vypnul motor, musel jsem najít vhodné místo na zaparkování," popsal Jari-Matti Latvala pro Autosport. Podle jeho slov to bylo jedno z nejvíce frustrujících odstoupení, která zažil. "Jsem tak frustrovaný.
Auto bylo opravdu hodně dobré. Po špatné Korsice jsem se tak soustředil na tuto soutěž. Vše šlo dobře. Na Miikkovi [Anttillovi, spolujezdec] to často nevidíte, že by byl naštvaný. Ale tentokrát je, měli jsme opravdu dobrou rychlost.
Asi jsem ve svém životě udělal něco špatně, asi jsem byl špatný člověk! Teď se musím podívat na video ze seznamovacích jízd. Potřebuji vědět, jestli tam byl ten kámen už tehdy nebo ne," zakončil jezdec Toyoty.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.