Jari-Matti Latvala doufal, že se do soutěže ještě vrátí poté, co vypadl hned první den zkraje soutěže. Jenomže nakonec se tak nestane, protože Fin trefil kámen ve stopě, který poškodil zavěšení, olejovou vanu a následně to odnesl i motor.
"Na výjezdu z pravotočivé zatáčky byl kámen. Vůbec jsem ho neviděl, byl ve stínu pod stromy. Hned po nárazu jsem cítil zlomené zavěšení. Bylo to nešťastné, ale to je přirozená povaha těchto tratí - nebezpečí je tu všude. Jedna z olejových trubek motoru se také poškodila.
Zabralo mi asi tak 25 vteřin, než jsem vypnul motor, musel jsem najít vhodné místo na zaparkování," popsal Jari-Matti Latvala pro Autosport. Podle jeho slov to bylo jedno z nejvíce frustrujících odstoupení, která zažil. "Jsem tak frustrovaný.
Auto bylo opravdu hodně dobré. Po špatné Korsice jsem se tak soustředil na tuto soutěž. Vše šlo dobře. Na Miikkovi [Anttillovi, spolujezdec] to často nevidíte, že by byl naštvaný. Ale tentokrát je, měli jsme opravdu dobrou rychlost.
Asi jsem ve svém životě udělal něco špatně, asi jsem byl špatný člověk! Teď se musím podívat na video ze seznamovacích jízd. Potřebuji vědět, jestli tam byl ten kámen už tehdy nebo ne," zakončil jezdec Toyoty.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?