Jezdec Toyoty, Jari-Matti Latvala, zajel na shakedownu před Rally Argentina nejrychlejší čas. Druhým časem překvapil Craig Breen, který se do sestavy Citroënu vrátil po pauze dvou soutěží, kdy v jeho vozu seděl Sébastien Loeb.
Fin v barvách Toyoty zažil povedený vstup do soutěže v Jižní Americe, když na 4,25 kilometrů dlouhé trati shakedownu zajel nejrychlejší čas. Latvala zvládl trať projet za 2:31,5 min. Pouhé 3 desetiny za ním zaostal Craig Breen, který se vrátil po nucené přestávce. Tím překvapil spoustu fanoušků i odborníků.
Desetinu za Breenem byl Kris Meeke, Citroëny tedy obsadily dvě místa v TOP10. Soutěž samotná začíná dnes v noci diváckým testem „Ciudad de Cordoba“. Klasické zkoušky začínají v pátek kolem poledne středoevropského času, první den je na programu je 7 testů o celkové délce 156 kilometrů.
Výsledky shakedownu:01. Jari-Matti Latvala (Toyota) - 2:31.5 min.02. Craig Breen (Citroën) +0,3 s03. Kris Meeke (Citroën) +0,404. Andreas Mikkelsen (Hyundai) +0,705. Ott Tänak (Toyota) +1,106. Thierry Neuville (Hyundai) +1,207. Sebastien Ogier (Ford) +1,508. Dani Sordo (Hyundai) +1,709. Teemu Suninen (Ford) +1,810. Esapekka Lappi (Toyota) +2,2
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?