CEO Citroënu, Linda Jackson, řekla, že jakékoliv rozhodnutí o možném plnohodnotném návratu Sébastiena Loeba do World Rally Championship ročníku 2019 je plně v jeho rukou.
Sébastien Loeb minulý víkend na Korsice vyhrál polovinu měřených úseků a to i přesto, že na tomto ostrově naposledy závodil před 10 lety a ve WRC se pravidelně neobjevuje od roku 2012. Na druhou stranu je fér říci, že po jeho páteční nehodě už Francouz jel v sobotu i neděli bez tlaku a mohl tak předvádět skvělé výkony. V první velmi dlouhé RZ na Korsice (cca 50 ostrých km) Loeb patřil ke špičce, stejně jako velkou část soutěže minulý měsíc v Mexiku, pak ale v RZ2 chyboval a jeho vůz skončil v příkopu.
Linda Jackson, CEO Citroënu, pro britský Autosport na otázku, jestli by Loebovi nabídla celosezonní program na příští rok, odpověděla: "Na tuto otázku se mě musíte zeptat později v průběhu sezony. Ale záleželo by to [full time návrat do WRC] kompletně na Sébastienovi, jeho dostupnosti a na tom, co chce dělat." Letošní program Loeba je nastaven tak, že mu zbývá už jen jediná soutěž ve WRC, tou bude říjnová Rally Catalunya.
Linda Jackson byla také dotázána na možnost startu Loeba v srpnu v Německu. "Se Sébastienem máme tři rally, to je jeho agenda a jeho diář." Dle Jackson rychlost Loeba na tratích v Mexiku a na na Korsice prokázala správnost rozhodnutí poskytnout mu sedačku Craiga Breena na tyto dvě rally. "Na začátku této sezony jsme udělali správné rozhodnutí. Hodně lidí se nás ptalo: 'Je to správné rozhodnutí'?
Myslím, že jsme ukázali, že to fungovalo dobře. Co je vidět - a to začíná již od šéfa týmu Pierre Budara - je opravdový týmový duch a klid. Tým může z přítomnosti Sébastiena těžit. Jasně, pořád chceme výsledky. Ale už se to stalo a nikdo nebyl víc zklamaný a smutný než Sébastien."
Autosport se Loeba znovu zeptal, jestli nepojede v Německu: "To bude léto - čas na to být na pláži. Co se stalo na Korsice je frustrující. Na první zkoušce bylo všechno v pořádku a rytmus byl dobrý, ale pak to vše skončilo na druhém testu v první zatáčce," lituje šampion.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?