CEO Citroënu, Linda Jackson, řekla, že jakékoliv rozhodnutí o možném plnohodnotném návratu Sébastiena Loeba do World Rally Championship ročníku 2019 je plně v jeho rukou.
Sébastien Loeb minulý víkend na Korsice vyhrál polovinu měřených úseků a to i přesto, že na tomto ostrově naposledy závodil před 10 lety a ve WRC se pravidelně neobjevuje od roku 2012. Na druhou stranu je fér říci, že po jeho páteční nehodě už Francouz jel v sobotu i neděli bez tlaku a mohl tak předvádět skvělé výkony. V první velmi dlouhé RZ na Korsice (cca 50 ostrých km) Loeb patřil ke špičce, stejně jako velkou část soutěže minulý měsíc v Mexiku, pak ale v RZ2 chyboval a jeho vůz skončil v příkopu.
Linda Jackson, CEO Citroënu, pro britský Autosport na otázku, jestli by Loebovi nabídla celosezonní program na příští rok, odpověděla: "Na tuto otázku se mě musíte zeptat později v průběhu sezony. Ale záleželo by to [full time návrat do WRC] kompletně na Sébastienovi, jeho dostupnosti a na tom, co chce dělat." Letošní program Loeba je nastaven tak, že mu zbývá už jen jediná soutěž ve WRC, tou bude říjnová Rally Catalunya.
Linda Jackson byla také dotázána na možnost startu Loeba v srpnu v Německu. "Se Sébastienem máme tři rally, to je jeho agenda a jeho diář." Dle Jackson rychlost Loeba na tratích v Mexiku a na na Korsice prokázala správnost rozhodnutí poskytnout mu sedačku Craiga Breena na tyto dvě rally. "Na začátku této sezony jsme udělali správné rozhodnutí. Hodně lidí se nás ptalo: 'Je to správné rozhodnutí'?
Myslím, že jsme ukázali, že to fungovalo dobře. Co je vidět - a to začíná již od šéfa týmu Pierre Budara - je opravdový týmový duch a klid. Tým může z přítomnosti Sébastiena těžit. Jasně, pořád chceme výsledky. Ale už se to stalo a nikdo nebyl víc zklamaný a smutný než Sébastien."
Autosport se Loeba znovu zeptal, jestli nepojede v Německu: "To bude léto - čas na to být na pláži. Co se stalo na Korsice je frustrující. Na první zkoušce bylo všechno v pořádku a rytmus byl dobrý, ale pak to vše skončilo na druhém testu v první zatáčce," lituje šampion.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?