Sébastien Loeb vyjel mimo trať po pouhých 400 metrech od startu rychlostní zkoušky 2. Po návratu do servisní zóny Francouz popsal tento smolný okamžik novinářům.
"Jsem znechucený z toho, jak to dopadlo! Nachytala mě hned první zatáčka druhé rychlostní zkoušky. Pneumatiky byly bez debaty trošku studené. Na trati bylo již také trošku šotoliny a nepořádku, který vytahala auta startující přede mnou. Já jsem najel trošku rychleji do pravotočivé zatáčky.
Na ní hned následovala levotočivá zatáčka. Do té jsem najel moc na vnitřku, protože mě vynesla předchozí zatáčka," popisuje Sébastien Loeb. Francouz jel na asfaltu s vozem WRC poprvé od roku 2015. Hned však potvrdil svoji rychlost, když na RZ1 zajel druhý čas hned za Ogierem.
"Auto bylo skvělé a já jsem neměl žádné obavy. V prvním testu jsem zajel dobrý čas a chytl dobrý rytmus. Ta zatáčka byla špinavá a to mě překvapilo. Byl jsem v ní moc rychlý, je to moje chyba. Je to hloupé. Zítra budeme pokračovat. Pojedeme a budeme se jízdou bavit. Už nemůžeme o nic bojovat," uznává jezdec Citroënu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?