Sébastien Loeb vyjel mimo trať po pouhých 400 metrech od startu rychlostní zkoušky 2. Po návratu do servisní zóny Francouz popsal tento smolný okamžik novinářům.
"Jsem znechucený z toho, jak to dopadlo! Nachytala mě hned první zatáčka druhé rychlostní zkoušky. Pneumatiky byly bez debaty trošku studené. Na trati bylo již také trošku šotoliny a nepořádku, který vytahala auta startující přede mnou. Já jsem najel trošku rychleji do pravotočivé zatáčky.
Na ní hned následovala levotočivá zatáčka. Do té jsem najel moc na vnitřku, protože mě vynesla předchozí zatáčka," popisuje Sébastien Loeb. Francouz jel na asfaltu s vozem WRC poprvé od roku 2015. Hned však potvrdil svoji rychlost, když na RZ1 zajel druhý čas hned za Ogierem.
"Auto bylo skvělé a já jsem neměl žádné obavy. V prvním testu jsem zajel dobrý čas a chytl dobrý rytmus. Ta zatáčka byla špinavá a to mě překvapilo. Byl jsem v ní moc rychlý, je to moje chyba. Je to hloupé. Zítra budeme pokračovat. Pojedeme a budeme se jízdou bavit. Už nemůžeme o nic bojovat," uznává jezdec Citroënu.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.