Dle nových sportovních pravidel, která byla uveřejněna tento týden, se FIA rozhodla změnit způsob přidělování bodů. Nově nebudou moci bodovat na Power Stage ti jezdci, kteří úmyslně změní svoji pozici na startu za účelem zisku výhody v podobě lepší startovní pozice.
Jasným cílem změn, které FIA provedla, bylo zamezit taktizování, které ve Švédsku předvedl Sébastien Ogier a v Mexiku Thierry Neuville a Ott Tänak. FIA proto rozhodla, že nebude udělovat body z Power Stage těm jezdcům, kteří úmyslně dojedou pozdě na start tohoto testu.
Platnost tohoto pravidla je již od Tour de Corse. Tato změna je uvedena v článku 13.3.4 Sportovních pravidel FIA: "Každá posádka, která se nedostaví na start Power Stage ve stanoveném čase, nedostane z Power Stage žádné body. Rozdělování bodů z Power Stage se řídí dle článku 5.3.2."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.