Sébastiena Loeba čeká příští víkend druhý z jeho letošních plánovaných tří startů ve WRC. Po svém výsledku v Mexiku ale míří několikanásobný mistr světa k této soutěži plný optimismu.
Sébastien Loeb sice do Mexika přijel bez nějaké větší přípravy, ale ihned dokázal zajíždět špičkové časy. Je pravdou, že mu k tomu zcela jistě dopomohla startovní pozice. Tentokrát se pojede na asfaltu a Francouz se bude moci opřít o svoje výsledky z Mexika, navíc asfalt byl v minulosti povrchem, na kterém se vždy cítil lépe.
"Když jsem jel nedávno s C3 WRC na šotolině, tak jsem si hned vzpomněl na svoje testy na Korsice, ačkoliv se jednalo o rozdílný povrch. Začal jsem s nastavením Krise a rychle jsem našel změny, což bylo v pořádku. Do konce dne jsem rychle dostal dobrý pocit. Chtěl bych pokračovat tam, kde jsme skončili," říká Sébastien Loeb.
V Mexiku se Loebovi začalo opravdu rychle dařit, díky čemuž se rychle dostal na čelo rally. Pak jej ale potkal defekt, a tak devítinásobný mistr světa přijíždí na Korsiku s cílem předvést další silný výkon. "Po našem výkonu v Mexiku očekávám, že budu znova na špici tak, jako jsem na asfaltu vždy býval, zvláště na tomto krásném ostrově. V každém případě je to destinace se zkouškami, které jsem si vždy cenil, i když to tak možná vždy nevypadalo."
Soutěže se Seb Loeb zúčastnil devětkrát a hned čtyřikrát ji vyhrál (mezi lety 2005 a 2008). Podaří se mu vyhrát i popáté? Jezdec Citroënu si moc dobře uvědomuje, že na Korsice jel naposledy před deseti lety. "Cesty se zdají být rychlejší než v mé době, je zde samozřejmě stále několik úzkých, technických a zatáčkovitých speciálek, ale musím si celou trasu najet a nebude lehké dostat vše do poznámek," zakončil Loeb.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.