Sébastiena Loeba čeká příští víkend druhý z jeho letošních plánovaných tří startů ve WRC. Po svém výsledku v Mexiku ale míří několikanásobný mistr světa k této soutěži plný optimismu.
Sébastien Loeb sice do Mexika přijel bez nějaké větší přípravy, ale ihned dokázal zajíždět špičkové časy. Je pravdou, že mu k tomu zcela jistě dopomohla startovní pozice. Tentokrát se pojede na asfaltu a Francouz se bude moci opřít o svoje výsledky z Mexika, navíc asfalt byl v minulosti povrchem, na kterém se vždy cítil lépe.
"Když jsem jel nedávno s C3 WRC na šotolině, tak jsem si hned vzpomněl na svoje testy na Korsice, ačkoliv se jednalo o rozdílný povrch. Začal jsem s nastavením Krise a rychle jsem našel změny, což bylo v pořádku. Do konce dne jsem rychle dostal dobrý pocit. Chtěl bych pokračovat tam, kde jsme skončili," říká Sébastien Loeb.
V Mexiku se Loebovi začalo opravdu rychle dařit, díky čemuž se rychle dostal na čelo rally. Pak jej ale potkal defekt, a tak devítinásobný mistr světa přijíždí na Korsiku s cílem předvést další silný výkon. "Po našem výkonu v Mexiku očekávám, že budu znova na špici tak, jako jsem na asfaltu vždy býval, zvláště na tomto krásném ostrově. V každém případě je to destinace se zkouškami, které jsem si vždy cenil, i když to tak možná vždy nevypadalo."
Soutěže se Seb Loeb zúčastnil devětkrát a hned čtyřikrát ji vyhrál (mezi lety 2005 a 2008). Podaří se mu vyhrát i popáté? Jezdec Citroënu si moc dobře uvědomuje, že na Korsice jel naposledy před deseti lety. "Cesty se zdají být rychlejší než v mé době, je zde samozřejmě stále několik úzkých, technických a zatáčkovitých speciálek, ale musím si celou trasu najet a nebude lehké dostat vše do poznámek," zakončil Loeb.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?