Sébastiena Loeba čeká příští víkend druhý z jeho letošních plánovaných tří startů ve WRC. Po svém výsledku v Mexiku ale míří několikanásobný mistr světa k této soutěži plný optimismu.
Sébastien Loeb sice do Mexika přijel bez nějaké větší přípravy, ale ihned dokázal zajíždět špičkové časy. Je pravdou, že mu k tomu zcela jistě dopomohla startovní pozice. Tentokrát se pojede na asfaltu a Francouz se bude moci opřít o svoje výsledky z Mexika, navíc asfalt byl v minulosti povrchem, na kterém se vždy cítil lépe.
"Když jsem jel nedávno s C3 WRC na šotolině, tak jsem si hned vzpomněl na svoje testy na Korsice, ačkoliv se jednalo o rozdílný povrch. Začal jsem s nastavením Krise a rychle jsem našel změny, což bylo v pořádku. Do konce dne jsem rychle dostal dobrý pocit. Chtěl bych pokračovat tam, kde jsme skončili," říká Sébastien Loeb.
V Mexiku se Loebovi začalo opravdu rychle dařit, díky čemuž se rychle dostal na čelo rally. Pak jej ale potkal defekt, a tak devítinásobný mistr světa přijíždí na Korsiku s cílem předvést další silný výkon. "Po našem výkonu v Mexiku očekávám, že budu znova na špici tak, jako jsem na asfaltu vždy býval, zvláště na tomto krásném ostrově. V každém případě je to destinace se zkouškami, které jsem si vždy cenil, i když to tak možná vždy nevypadalo."
Soutěže se Seb Loeb zúčastnil devětkrát a hned čtyřikrát ji vyhrál (mezi lety 2005 a 2008). Podaří se mu vyhrát i popáté? Jezdec Citroënu si moc dobře uvědomuje, že na Korsice jel naposledy před deseti lety. "Cesty se zdají být rychlejší než v mé době, je zde samozřejmě stále několik úzkých, technických a zatáčkovitých speciálek, ale musím si celou trasu najet a nebude lehké dostat vše do poznámek," zakončil Loeb.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.