Daniel Barritt, který je stabilním navigátorem Elfyna Evanse, si po velké nehodě na Rally Mexiko musí dát delší pauzu. Jeho roli tak převezme někdejší mistr světa, Phil Mills.
Velká nehoda posádky Elfyn Evans a Daniel Barritt v Mexiku má bohužel pro navigátora dohru. Britský pilot bohužel na nadcházející soutěži na Korsice nemůže počítat se službami svého stabilního navigátora, Daniela Barritta. 37letý navigátor se totiž stále ještě zotavuje z poranění, která si přivodil při nehodě ve vysoké rychlosti (na 6. rychlostní stupeň), po které muselo duo z mexické soutěže odstoupit.
Náhradou Barritta se ale stává všem velmi dobře známý ex-mistr světa, Phil Mills. Ten jezdil dlouhá léta po boku Pettera Solberga, se kterým slavil v roce 2003 mistrovský titul. V roce 2010 ukončil svoji kariéru, když se chtěl věnovat svému byznysu. Od té doby se v roli navigátora zúčastnil asi čtyř soutěží, když naposledy navigoval Simona de Banke na regionální soutěži v Británii. Oba dva se dobře znají, vždyť Mills patří už asi pět let do týmu šotolinových špionů Evanse.
"Bez Dana to nebude jednoduché, ale jeho zdraví má přednost a je důležité, aby byl fit pro zbytek sezony. Doufám, že Phil a já budeme moci vyjet dobrý výsledek, kromě Dana nezná nikdo můj rozpis lépe. A když přijde na vítězství v rally, tak je stále správnou volbou," říká Elfyn Evans.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.