Daniel Barritt, který je stabilním navigátorem Elfyna Evanse, si po velké nehodě na Rally Mexiko musí dát delší pauzu. Jeho roli tak převezme někdejší mistr světa, Phil Mills.
Velká nehoda posádky Elfyn Evans a Daniel Barritt v Mexiku má bohužel pro navigátora dohru. Britský pilot bohužel na nadcházející soutěži na Korsice nemůže počítat se službami svého stabilního navigátora, Daniela Barritta. 37letý navigátor se totiž stále ještě zotavuje z poranění, která si přivodil při nehodě ve vysoké rychlosti (na 6. rychlostní stupeň), po které muselo duo z mexické soutěže odstoupit.
Náhradou Barritta se ale stává všem velmi dobře známý ex-mistr světa, Phil Mills. Ten jezdil dlouhá léta po boku Pettera Solberga, se kterým slavil v roce 2003 mistrovský titul. V roce 2010 ukončil svoji kariéru, když se chtěl věnovat svému byznysu. Od té doby se v roli navigátora zúčastnil asi čtyř soutěží, když naposledy navigoval Simona de Banke na regionální soutěži v Británii. Oba dva se dobře znají, vždyť Mills patří už asi pět let do týmu šotolinových špionů Evanse.
"Bez Dana to nebude jednoduché, ale jeho zdraví má přednost a je důležité, aby byl fit pro zbytek sezony. Doufám, že Phil a já budeme moci vyjet dobrý výsledek, kromě Dana nezná nikdo můj rozpis lépe. A když přijde na vítězství v rally, tak je stále správnou volbou," říká Elfyn Evans.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.