Loeb: Bylo pro mě příjemným překvapením být na špici

Sébastien Loeb na trati Rally Mexiko
Sébastien Loeb na trati Rally Mexiko, foto: Red Bull Content Pool
-haj 21. března 2018 17:57
Sdílej:

Sébastien Loeb se na minulé soutěži WRC vrátil do MS v rally více méně pro svoje potěšení. Francouz svými výkony mnohé překvapil, když dokázal i po letech bojovat na špici, je třeba le vidět jeho výhodnou startovní pozici.

Loeb byl během víkendu v centru pozornosti, avšak hned zkraje dokázal umlčet všechny pochybovače o jeho rychlosti poté, co ve WRC několik sezon nestartoval. Seb Loeb se dokázal rychle adaptovat na Citroën C3 WRC a bojovat se světovou špičkou o umístění špici. Měl sice velkou výhodu ve své 11. startovní pozici, ale jeho průběžné vedení po sobotní dopolední sekci čekal málokdo. 

"Když jsem sem přijel, tak jsem měl pocit, že moje testovací jízdy proběhly dobře, ale na druhou stranu jsem si nebyl jistý svoji výkonností, protože špička bojuje o každou desetinu a může se tak jednoduše stát, že budete zaostávat. Bylo tak příjemným překvapením být na čele!" říká Sébastien Loeb.

Francouz navíc v Mexiku dokázal přidat další 3 nejrychlejší časy ke svému rekordnímu zápisu (po Rally Mexiko má na svém kontě již 907 nejlepších měřených testů. Na RZ14 jej ale potkal defekt, který jej srazil výsledkovým pořadím dolů. Loeb zpětně přiznává, že to byl více méně dakarovský reflex, na základě kterého se rozhodl kolo vyměnit a ne pokračovat do cíle zkoušky. 

"Jsem samozřejmě trochu zklamaný z toho, že jsem se nemohl poměřovat s ostatními až do konce. V každém případě to byl ale dobrý víkend, což byl ostatně i původní cíl mého návratu. Ačkoliv mám ještě spoustu věcí k znovuobjevení, tak doufám, že dobrý výsledek získám na Korsice," zakončil Loeb, jehož letošní hlavní pracovní náplní je MS v rallycrossu.

Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?