Sébastien Loeb se na minulé soutěži WRC vrátil do MS v rally více méně pro svoje potěšení. Francouz svými výkony mnohé překvapil, když dokázal i po letech bojovat na špici, je třeba le vidět jeho výhodnou startovní pozici.
Loeb byl během víkendu v centru pozornosti, avšak hned zkraje dokázal umlčet všechny pochybovače o jeho rychlosti poté, co ve WRC několik sezon nestartoval. Seb Loeb se dokázal rychle adaptovat na Citroën C3 WRC a bojovat se světovou špičkou o umístění špici. Měl sice velkou výhodu ve své 11. startovní pozici, ale jeho průběžné vedení po sobotní dopolední sekci čekal málokdo.
"Když jsem sem přijel, tak jsem měl pocit, že moje testovací jízdy proběhly dobře, ale na druhou stranu jsem si nebyl jistý svoji výkonností, protože špička bojuje o každou desetinu a může se tak jednoduše stát, že budete zaostávat. Bylo tak příjemným překvapením být na čele!" říká Sébastien Loeb.
Francouz navíc v Mexiku dokázal přidat další 3 nejrychlejší časy ke svému rekordnímu zápisu (po Rally Mexiko má na svém kontě již 907 nejlepších měřených testů. Na RZ14 jej ale potkal defekt, který jej srazil výsledkovým pořadím dolů. Loeb zpětně přiznává, že to byl více méně dakarovský reflex, na základě kterého se rozhodl kolo vyměnit a ne pokračovat do cíle zkoušky.
"Jsem samozřejmě trochu zklamaný z toho, že jsem se nemohl poměřovat s ostatními až do konce. V každém případě to byl ale dobrý víkend, což byl ostatně i původní cíl mého návratu. Ačkoliv mám ještě spoustu věcí k znovuobjevení, tak doufám, že dobrý výsledek získám na Korsice," zakončil Loeb, jehož letošní hlavní pracovní náplní je MS v rallycrossu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?