Šéf továrního týmu Citroën, Pierre Budar, řekl, že je otevřen jakékoliv debatě o rozšíření počtu startů Sébastiena Loeba v letošním roce. Mimo Budara by Loeba rád viděl ve francouzském voze také Kris Meeke. Francouz vedl Rally Mexiko až do doby, než jej potkal defekt. Ten jej srazil na konečné páté místo.
"Máme smlouvu na tři soutěže, zatím. Po Korsice a Španělsku uvidíme, co se bude dát podniknout. Budeme mít možnost si o tom promluvit. Neznám žádného manažera v servisním parku, který nechtěl mít tohoto jezdce ve svém týmu na kompletní sezonu - to samé platí pro nás," přiznal zájem o Sébastiena Pierre Budar.
Šéf týmu přiznal, že byl překvapen rychlostí, kterou měl Loeb na šotolinové rally, vždyť na tomto povrchu pět let nejel! "Mexiko bylo výjimečnou ukázkou jeho schopností. Viděli jsme, že je stále velmi rychlý a stále dokáže velmi dobře vycházet s autem. Když se druhý den dostal do vedení, tak byl uprostřed boje, ve kterém všichni jeli naplno. Nečekali jsme, že bude tak rychlý. Věděli jsme, že dokáže skvělé věci, ale mysleli jsme si, že bude potřebovat víc času," pokračoval Budar pro 'Autosport'.
Kris Meeke dodal, že věří, že se týmu povede přesvědčit Loeba k více startům - jeho vliv na morálku v celém týmu byl enormní: "Upřímně, by to neuvěřitelné. Všichni jsme cítili tu energii, se kterou přišel - já především. Bylo to tak pozitivní. Říkal jsem to pořád, že jej chci zpět v týmu. Tato soutěž to jen podpořila. Kdybych měl šanci s ním odjet celou sezonu, tak bych se od něj strašně moc naučil.
Dovedete si představit tu sílu, jakou bychom měli, kdyby byl v týmu pro celý rok a Craig seděl ve třetím autě? Je jasné, že bychom byli na špici v boji o konstruktérský titul. Tak proč to nezkusit v příští sezoně? Mohli bychom být hodně silným týmem, kdybychom ho přesvědčili, aby se vrátil na víc závodů."
Sébastien Loeb, který pojede za Peugeot v Rallycrossu, však vše uvedl na pravou míru: "Aktuálně jedu rallycross s Peugeotem a nemůžu dělat vše. Když jsem odcházel z WRC, tak jsem k tomu měl důvody a ty stále platí. Teď jsem se svezl a bylo to cool - ale celý šampionát? To není v plánu."
Loeb by teoreticky ještě letos mohl jet v Německu, tato soutěž nekoliduje s žádným podnikem rallycrossu. Jenomže Francouz se nechal slyšet, že tou dobou "bude na pláži".
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.