Šéf továrního týmu Citroën, Pierre Budar, řekl, že je otevřen jakékoliv debatě o rozšíření počtu startů Sébastiena Loeba v letošním roce. Mimo Budara by Loeba rád viděl ve francouzském voze také Kris Meeke. Francouz vedl Rally Mexiko až do doby, než jej potkal defekt. Ten jej srazil na konečné páté místo.
"Máme smlouvu na tři soutěže, zatím. Po Korsice a Španělsku uvidíme, co se bude dát podniknout. Budeme mít možnost si o tom promluvit. Neznám žádného manažera v servisním parku, který nechtěl mít tohoto jezdce ve svém týmu na kompletní sezonu - to samé platí pro nás," přiznal zájem o Sébastiena Pierre Budar.
Šéf týmu přiznal, že byl překvapen rychlostí, kterou měl Loeb na šotolinové rally, vždyť na tomto povrchu pět let nejel! "Mexiko bylo výjimečnou ukázkou jeho schopností. Viděli jsme, že je stále velmi rychlý a stále dokáže velmi dobře vycházet s autem. Když se druhý den dostal do vedení, tak byl uprostřed boje, ve kterém všichni jeli naplno. Nečekali jsme, že bude tak rychlý. Věděli jsme, že dokáže skvělé věci, ale mysleli jsme si, že bude potřebovat víc času," pokračoval Budar pro 'Autosport'.
Kris Meeke dodal, že věří, že se týmu povede přesvědčit Loeba k více startům - jeho vliv na morálku v celém týmu byl enormní: "Upřímně, by to neuvěřitelné. Všichni jsme cítili tu energii, se kterou přišel - já především. Bylo to tak pozitivní. Říkal jsem to pořád, že jej chci zpět v týmu. Tato soutěž to jen podpořila. Kdybych měl šanci s ním odjet celou sezonu, tak bych se od něj strašně moc naučil.
Dovedete si představit tu sílu, jakou bychom měli, kdyby byl v týmu pro celý rok a Craig seděl ve třetím autě? Je jasné, že bychom byli na špici v boji o konstruktérský titul. Tak proč to nezkusit v příští sezoně? Mohli bychom být hodně silným týmem, kdybychom ho přesvědčili, aby se vrátil na víc závodů."
Sébastien Loeb, který pojede za Peugeot v Rallycrossu, však vše uvedl na pravou míru: "Aktuálně jedu rallycross s Peugeotem a nemůžu dělat vše. Když jsem odcházel z WRC, tak jsem k tomu měl důvody a ty stále platí. Teď jsem se svezl a bylo to cool - ale celý šampionát? To není v plánu."
Loeb by teoreticky ještě letos mohl jet v Německu, tato soutěž nekoliduje s žádným podnikem rallycrossu. Jenomže Francouz se nechal slyšet, že tou dobou "bude na pláži".
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?