Nepříjemné překvapení zjistil Francouz, když odjížděl z Mexika. Komisaři totiž přičetli k jeho času na této rychlostní zkoušce 10 trestných vteřin jako penalizaci za to, že špatně projel šikanu.
V 17:20 místního času komisaři vydali tuto informaci přes oficiální zprávu FIA. V této zprávě stojí, že pilot M-Sportu trefil dva ze tří bloků, které tvoří tuto šikanu. Reakce ze strany M-Sportu na sebe nenechala dlouho čekat, když britský tým podal do 10 minut odvolání. Díky tomuto rozhodnutí přišel Sébastien Ogier o 4 body z Power Stage, na Korsiku tak zamíří s vedením jen 4 bodů na Thierryho Neuvillea.
Po tomto diskutabilním rozhodnutí se objevily názory, že by FIA měla upustit od těchto retardérů, na druhou stranu často bývají v místech, kde by jinak posádky jely až moc rychle. Pokud by ale měly takto ovlivňovat výsledky tak důležité zkoušky jako Power Stage, tak to také není ideální řešení. Například Ott Tänak, který zkoušku vyhrál a připsal si tak 5 bodů, trefil poslední ze zábran tvořících šikanu.
V rozhodnutí FIA stálo: "Mělo by být bráno ve zřetel, že tento incident se stal v Power Stage, za kterou se rozdávají dodatečné body, a že zmiňovaný účastník soutěže před jejím startem požadoval po ředitelství závodu vysvětlení o možných důsledcích neregulérního projetí tohoto místa. Odpověď ředitelství závodu všem týmům a všem jezdcům byla, že jakékoliv odchýlení se, zvláště neprojetí všech elementů šikany na RZ22 bude postoupena komisařům k dalšímu vyšetřování."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?