Rally Mexiko přitahuje velkou pozornost už jenom tím, že se zde za volant vozu WRC vrací Sébastien Loeb. Nejrychlejší čas v shakedownu zajel jeho týmový kolega, Kris Meeke.
Výsledky shakedownu:1) Meeke - Nagle 3:41,0 min2) Neuville - Gilsoul 3:41,43) Ogier - Igrassia 3:42,84) Tänak - Järveoja 3:42,85) Latvala - Antilla 3:43,16) Evans - Barritt 3:43,27) Mikkelsen - Jaeger 3:43,38) Sordo - Del Barrio 3:43,49) Suninen - Markkula 3:43,410) Loeb - Elena 3:43,6
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.