Sébastien Ogier přiznal, že mu zisk titulu v roce 2017 v soukromém týmu M-Sport zajistil daleko větší uznání, než všechny čtyři tituly, které vyjel v továrním týmu Volkswagen.
Sébastien Ogier se nechal slyšet, že mezi svými tituly rozdíly nedělá, avšak i Francouz vnímá rozdílné reakce na titul s M-Sportem než tomu bylo u VW: "Je velmi uspokojující vyhrát titul za takových podmínek. Takovýto úspěch nikdy nedosáhnete sám, potřebujete k tomu velký tým kolem sebe.
Lidé si často myslí, že je jednoduché vyhrát v nejlepším týmu. I tak to ale není jednoduché, musíte zvládnout odvést svoji práci. Ale je to [vyhrát titul] ještě mnohem těžší, když jedete v nejmenším týmu s nejmenším rozpočtem. Výzva je mnohem větší, ale tomu odpovídá také větší uznání. To je velmi uspokojující," říká jezdec.
Všechny čtyři značky - M-Sport Ford, Hyundai, Citroën a Toyota - vyhrály nějakou soutěž, mezi vítěze se zapsalo sedm jezdců: "Soutěživost je skvělá, lidé rádi vidí, když vyhrávají všechny týmy.
Nejlepší sport je ten, jehož výsledek nedokážete dopředu odhadnout. Před každou rally není možné říct, kdo ji vyhraje. To je to, co mám rád na Moto GP a je skvělé, že rally je na tom teď stejně."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.