Sébastien Ogier přiznal, že mu zisk titulu v roce 2017 v soukromém týmu M-Sport zajistil daleko větší uznání, než všechny čtyři tituly, které vyjel v továrním týmu Volkswagen.
Sébastien Ogier se nechal slyšet, že mezi svými tituly rozdíly nedělá, avšak i Francouz vnímá rozdílné reakce na titul s M-Sportem než tomu bylo u VW: "Je velmi uspokojující vyhrát titul za takových podmínek. Takovýto úspěch nikdy nedosáhnete sám, potřebujete k tomu velký tým kolem sebe.
Lidé si často myslí, že je jednoduché vyhrát v nejlepším týmu. I tak to ale není jednoduché, musíte zvládnout odvést svoji práci. Ale je to [vyhrát titul] ještě mnohem těžší, když jedete v nejmenším týmu s nejmenším rozpočtem. Výzva je mnohem větší, ale tomu odpovídá také větší uznání. To je velmi uspokojující," říká jezdec.
Všechny čtyři značky - M-Sport Ford, Hyundai, Citroën a Toyota - vyhrály nějakou soutěž, mezi vítěze se zapsalo sedm jezdců: "Soutěživost je skvělá, lidé rádi vidí, když vyhrávají všechny týmy.
Nejlepší sport je ten, jehož výsledek nedokážete dopředu odhadnout. Před každou rally není možné říct, kdo ji vyhraje. To je to, co mám rád na Moto GP a je skvělé, že rally je na tom teď stejně."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?