Sébastien Ogier přiznal, že mu zisk titulu v roce 2017 v soukromém týmu M-Sport zajistil daleko větší uznání, než všechny čtyři tituly, které vyjel v továrním týmu Volkswagen.
Sébastien Ogier se nechal slyšet, že mezi svými tituly rozdíly nedělá, avšak i Francouz vnímá rozdílné reakce na titul s M-Sportem než tomu bylo u VW: "Je velmi uspokojující vyhrát titul za takových podmínek. Takovýto úspěch nikdy nedosáhnete sám, potřebujete k tomu velký tým kolem sebe.
Lidé si často myslí, že je jednoduché vyhrát v nejlepším týmu. I tak to ale není jednoduché, musíte zvládnout odvést svoji práci. Ale je to [vyhrát titul] ještě mnohem těžší, když jedete v nejmenším týmu s nejmenším rozpočtem. Výzva je mnohem větší, ale tomu odpovídá také větší uznání. To je velmi uspokojující," říká jezdec.
Všechny čtyři značky - M-Sport Ford, Hyundai, Citroën a Toyota - vyhrály nějakou soutěž, mezi vítěze se zapsalo sedm jezdců: "Soutěživost je skvělá, lidé rádi vidí, když vyhrávají všechny týmy.
Nejlepší sport je ten, jehož výsledek nedokážete dopředu odhadnout. Před každou rally není možné říct, kdo ji vyhraje. To je to, co mám rád na Moto GP a je skvělé, že rally je na tom teď stejně."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.