Pouhé dva dny před uzávěrkou přihlášek do sezony 2018 Citroën Racing potvrdil, že se v jeho barvách v příštím roce ukáže Sébastien Loeb! Francouz na podzim otestoval C3 WRC na šotolině i asfaltu.
Sébastien Loeb bude v roce 2018 závodit za Peugeot v MS v rallycrossu. Kromě toho však Francouz pojede také celkem tři soutěže MS v rally. Do Citroënu C3 WRC usedne na soutěžích v Mexiku, na Korsice a také v Katalánsku. Na všech těchto soutěžích se Citroënu v sezoně 2017 dařilo - v Mexiku a v Katalánsku Meeke vyhrál, na Korsice vedl předtím, než musel pro technickou závodu odstoupit.
O rychlosti Loeba nikdo nepochybuje, naposledy jel Rally du Var s Peugeotem 306 Maxi. S již starým soutěžním vozem však dokázal držet za svými zády jezdce na vozech R5 nebo WRC... "Všichni, včetně mě, byli letos z našeho testu s Citroënem C3 WRC nadšení. Tři soutěže jsou tedy logickým krokem.
Nadšení z jízdy s tímto autem je ještě větší, než na co jsem byl zvyklý. Chtěl jsem si zkusit jet soutěž MS s novým WRC. Je skvělé jet v týmu, se kterým jsem získal tolik úspěchů. Do soutěží budu nastupovat bez jakýchkoliv očekávání, prostě se chci jenom bavit.
Podle mě je logické jet ve Francii - asfalt jsem měl vždy nejraději. Avšak aktuální tratě Tour de Corse neznám. Španělsko jsem měl vždycky také rád. Avšak od doby, co jsem jezdil já, se hodně změnilo - do programu byly začleněny také šotolinové testy. Mám také skvělé vzpomínky na Mexiko. Tratě se zde navíc od mých časů moc nezměnily," okomentoval svůj návrat devítinásobný mistr světa.
Navigovat Loeba bude jeho stabilní spolujezdec, Daniel Elena. Poslední kompletní sezona vítěze 78 soutěží MS se datuje do roku 2012, v MS jel naposledy na Monte Carlu 2015. Francouz vyhrál v Mexiku celkem 6x, ve Španělsku 8x a na Korsice 4x.
"Jsem moc rád, že napíšeme další kapitolu spolupráce mezi Loebem a Citroën Racingem. Do WRC se nemohl vrátit s nikým jiným než s námi! Seb během testů ukázal, že neztratil nic ze své rychlosti nebo dovedností. Oproti ostatním rivalům mu budou chybět znalosti tratí a také bude mít s novými vozy daleko méně najeto," řekl Yves Matton.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.