Pouhé dva dny před uzávěrkou přihlášek do sezony 2018 Citroën Racing potvrdil, že se v jeho barvách v příštím roce ukáže Sébastien Loeb! Francouz na podzim otestoval C3 WRC na šotolině i asfaltu.
Sébastien Loeb bude v roce 2018 závodit za Peugeot v MS v rallycrossu. Kromě toho však Francouz pojede také celkem tři soutěže MS v rally. Do Citroënu C3 WRC usedne na soutěžích v Mexiku, na Korsice a také v Katalánsku. Na všech těchto soutěžích se Citroënu v sezoně 2017 dařilo - v Mexiku a v Katalánsku Meeke vyhrál, na Korsice vedl předtím, než musel pro technickou závodu odstoupit.
O rychlosti Loeba nikdo nepochybuje, naposledy jel Rally du Var s Peugeotem 306 Maxi. S již starým soutěžním vozem však dokázal držet za svými zády jezdce na vozech R5 nebo WRC... "Všichni, včetně mě, byli letos z našeho testu s Citroënem C3 WRC nadšení. Tři soutěže jsou tedy logickým krokem.
Nadšení z jízdy s tímto autem je ještě větší, než na co jsem byl zvyklý. Chtěl jsem si zkusit jet soutěž MS s novým WRC. Je skvělé jet v týmu, se kterým jsem získal tolik úspěchů. Do soutěží budu nastupovat bez jakýchkoliv očekávání, prostě se chci jenom bavit.
Podle mě je logické jet ve Francii - asfalt jsem měl vždy nejraději. Avšak aktuální tratě Tour de Corse neznám. Španělsko jsem měl vždycky také rád. Avšak od doby, co jsem jezdil já, se hodně změnilo - do programu byly začleněny také šotolinové testy. Mám také skvělé vzpomínky na Mexiko. Tratě se zde navíc od mých časů moc nezměnily," okomentoval svůj návrat devítinásobný mistr světa.
Navigovat Loeba bude jeho stabilní spolujezdec, Daniel Elena. Poslední kompletní sezona vítěze 78 soutěží MS se datuje do roku 2012, v MS jel naposledy na Monte Carlu 2015. Francouz vyhrál v Mexiku celkem 6x, ve Španělsku 8x a na Korsice 4x.
"Jsem moc rád, že napíšeme další kapitolu spolupráce mezi Loebem a Citroën Racingem. Do WRC se nemohl vrátit s nikým jiným než s námi! Seb během testů ukázal, že neztratil nic ze své rychlosti nebo dovedností. Oproti ostatním rivalům mu budou chybět znalosti tratí a také bude mít s novými vozy daleko méně najeto," řekl Yves Matton.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?