Andreas Mikkelsen si při pohledu na letošní ročník WRC uvědomuje, že pro příští rok chce porazit Sébastiena Ogiera v boji o titul.
Po letech dominance u Volkswagenu musel Sébastien Ogier letos o svůj pátý triumf ve WRC tvrdě zabojovat. Dlouhá léta neporazitelný Francouz titul sice obhájil, ale jeho výkon nebyl už až tak dominantní. Tak to alespoň vidí jeho někdejší týmový kolega, Andreas Mikkelsen. "Znám jej z dob Volkswagenu, ale letos nebyl tak silný," říká Nor pro německý 'Motorsport-Total.com'.
"Byl chytrý, v uplynulých letech byl nejrychlejší a také nejspolehlivější. Ale letos už nebyl nejrychlejší," pokračuje tovární pilot Hyundai. Je pravdou, že cestou za svým titulem vyhrál Francouz 22 měřených testů, což jej v pořadí vítězů jednotlivých testů řadí na páté místo (nejvíce vyhrál Neuville - 56 RZ; dále pak Tänak - 30 RZ; Latvala s Evansem - oba po 27 RZ).
Neuville, který po měsících nejistoty, co bude s jeho kariérou, kterou ukončilo jeho angažmá u továrního týmu Hyundai, vidí šanci Ogiera příští rok porazit. "Určitě bude jedním z hlavních uchazečů o titul. Thierry [Neuville] a já bychom s ním chtěli příští rok zabojovat." Titul je přitom pro Hyundai, který měl na většině soutěží díky jejich i20 Coupé WRC nejrychlejší auto, jasným cílem. "Pojedeme o šampionát a musíme být chytří. Musíme dokončit všechny soutěže, získávat slušné body a jezdit chytře," zakončil Nor.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?