Andreas Mikkelsen si při pohledu na letošní ročník WRC uvědomuje, že pro příští rok chce porazit Sébastiena Ogiera v boji o titul.
Po letech dominance u Volkswagenu musel Sébastien Ogier letos o svůj pátý triumf ve WRC tvrdě zabojovat. Dlouhá léta neporazitelný Francouz titul sice obhájil, ale jeho výkon nebyl už až tak dominantní. Tak to alespoň vidí jeho někdejší týmový kolega, Andreas Mikkelsen. "Znám jej z dob Volkswagenu, ale letos nebyl tak silný," říká Nor pro německý 'Motorsport-Total.com'.
"Byl chytrý, v uplynulých letech byl nejrychlejší a také nejspolehlivější. Ale letos už nebyl nejrychlejší," pokračuje tovární pilot Hyundai. Je pravdou, že cestou za svým titulem vyhrál Francouz 22 měřených testů, což jej v pořadí vítězů jednotlivých testů řadí na páté místo (nejvíce vyhrál Neuville - 56 RZ; dále pak Tänak - 30 RZ; Latvala s Evansem - oba po 27 RZ).
Neuville, který po měsících nejistoty, co bude s jeho kariérou, kterou ukončilo jeho angažmá u továrního týmu Hyundai, vidí šanci Ogiera příští rok porazit. "Určitě bude jedním z hlavních uchazečů o titul. Thierry [Neuville] a já bychom s ním chtěli příští rok zabojovat." Titul je přitom pro Hyundai, který měl na většině soutěží díky jejich i20 Coupé WRC nejrychlejší auto, jasným cílem. "Pojedeme o šampionát a musíme být chytří. Musíme dokončit všechny soutěže, získávat slušné body a jezdit chytře," zakončil Nor.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.