Malcolm Wilson odhalil, že jeho M-Sport bude moci před příští sezonou, ve které bude obhajovat titul mezi konstruktéry, benefitovat z tovární technické podpory ze strany americké divize Ford Performance.
Klíčovou věcí ve snaze M-Sportu o udržení služeb Sébastiena Ogiera bylo, aby se jim podařilo vyjednat větší zapojení ze strany Modrého oválu. Titul mu bude pomáhat obhajovat Elfyn Evans, o žádném dalším jezdci se zatím nemluvilo. Služby Ogiera se Wilsonovi získat podařilo a teď pro Motorsport News odhalil některé další detaily jeho dohody s Fordem. Jeho tým se může těšit na technickou podporu ze strany americké divize Ford Performance.
Když byl Wilson požádán, aby více nastínil, jak je to s angažmá Fordu, tak řekl: "Sébastien Ogier řekl velmi jasně, že chce vidět zapojení Fordu a já samozřejmě také. Rád bych si myslel, že se můžeme dostat na úroveň rozpočtů, které mají naši konkurenti, ale to se momentálně nestane. Ford Performance je kontrolován z Ameriky a my s nimi budeme v Americkém technickém centru po technické stránce úzce spolupracovat. Seb se potkal s lidmi z Ford Performance, potkal Marka Rushbrooka [globální ředitel Ford Performance] na Wales Rally GB," říká Malcolm Wilson.
"Pro mě je skvělou věcí to, že budeme mít větší technickou podporu. Abychom se udrželi konkurenceschopní, tak potřebujeme zdroje - hodně z toho půjde provádět u nich v továrně v USA. Aerodynamika je jedním z příkladů toho, kde to funguje. Mají na to vybavení.
Je bez debaty, že máme skvělou technickou podporu z Evropy. Nesmíme zapomenout, že jsme vyjeli v lednu s vozem, který se ještě neprodával až do května nebo června. Teď dostaneme podporu z Ameriky, kde se připravuje celý GT program. Tato podpora je pro nás extrémně cenná a na aerodynamice budeme hodně spolupracovat."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?