Malcolm Wilson odhalil, že jeho M-Sport bude moci před příští sezonou, ve které bude obhajovat titul mezi konstruktéry, benefitovat z tovární technické podpory ze strany americké divize Ford Performance.
Klíčovou věcí ve snaze M-Sportu o udržení služeb Sébastiena Ogiera bylo, aby se jim podařilo vyjednat větší zapojení ze strany Modrého oválu. Titul mu bude pomáhat obhajovat Elfyn Evans, o žádném dalším jezdci se zatím nemluvilo. Služby Ogiera se Wilsonovi získat podařilo a teď pro Motorsport News odhalil některé další detaily jeho dohody s Fordem. Jeho tým se může těšit na technickou podporu ze strany americké divize Ford Performance.
Když byl Wilson požádán, aby více nastínil, jak je to s angažmá Fordu, tak řekl: "Sébastien Ogier řekl velmi jasně, že chce vidět zapojení Fordu a já samozřejmě také. Rád bych si myslel, že se můžeme dostat na úroveň rozpočtů, které mají naši konkurenti, ale to se momentálně nestane. Ford Performance je kontrolován z Ameriky a my s nimi budeme v Americkém technickém centru po technické stránce úzce spolupracovat. Seb se potkal s lidmi z Ford Performance, potkal Marka Rushbrooka [globální ředitel Ford Performance] na Wales Rally GB," říká Malcolm Wilson.
"Pro mě je skvělou věcí to, že budeme mít větší technickou podporu. Abychom se udrželi konkurenceschopní, tak potřebujeme zdroje - hodně z toho půjde provádět u nich v továrně v USA. Aerodynamika je jedním z příkladů toho, kde to funguje. Mají na to vybavení.
Je bez debaty, že máme skvělou technickou podporu z Evropy. Nesmíme zapomenout, že jsme vyjeli v lednu s vozem, který se ještě neprodával až do května nebo června. Teď dostaneme podporu z Ameriky, kde se připravuje celý GT program. Tato podpora je pro nás extrémně cenná a na aerodynamice budeme hodně spolupracovat."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.