Malcolm Wilson odhalil, že jeho M-Sport bude moci před příští sezonou, ve které bude obhajovat titul mezi konstruktéry, benefitovat z tovární technické podpory ze strany americké divize Ford Performance.
Klíčovou věcí ve snaze M-Sportu o udržení služeb Sébastiena Ogiera bylo, aby se jim podařilo vyjednat větší zapojení ze strany Modrého oválu. Titul mu bude pomáhat obhajovat Elfyn Evans, o žádném dalším jezdci se zatím nemluvilo. Služby Ogiera se Wilsonovi získat podařilo a teď pro Motorsport News odhalil některé další detaily jeho dohody s Fordem. Jeho tým se může těšit na technickou podporu ze strany americké divize Ford Performance.
Když byl Wilson požádán, aby více nastínil, jak je to s angažmá Fordu, tak řekl: "Sébastien Ogier řekl velmi jasně, že chce vidět zapojení Fordu a já samozřejmě také. Rád bych si myslel, že se můžeme dostat na úroveň rozpočtů, které mají naši konkurenti, ale to se momentálně nestane. Ford Performance je kontrolován z Ameriky a my s nimi budeme v Americkém technickém centru po technické stránce úzce spolupracovat. Seb se potkal s lidmi z Ford Performance, potkal Marka Rushbrooka [globální ředitel Ford Performance] na Wales Rally GB," říká Malcolm Wilson.
"Pro mě je skvělou věcí to, že budeme mít větší technickou podporu. Abychom se udrželi konkurenceschopní, tak potřebujeme zdroje - hodně z toho půjde provádět u nich v továrně v USA. Aerodynamika je jedním z příkladů toho, kde to funguje. Mají na to vybavení.
Je bez debaty, že máme skvělou technickou podporu z Evropy. Nesmíme zapomenout, že jsme vyjeli v lednu s vozem, který se ještě neprodával až do května nebo června. Teď dostaneme podporu z Ameriky, kde se připravuje celý GT program. Tato podpora je pro nás extrémně cenná a na aerodynamice budeme hodně spolupracovat."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.