30 letý jezdec týmu Adapta se rozhodl po letošní sezoně prodat svůj Ford Fiesta WRC 2017. I tak má ale pro příští sezonu hned několik možností, které teď vyhodnocuje.
Jeho manažer a otec v jedné osobě, Morten Ostberg, řekl, že mají před příštím rokem 4 možnosti. Tou první je kompletní sezona s WRC, druhou je kombinace vozu WRC a WRC2, třetí pak kombinace WRC / WRC2 / rallycross a tou poslední je sezona v MS v rallycrossu.
Aktuálně tým kolem Ostberga o možnostech jedná. Zároveň je dobré si připomenout, že M-Sport ještě neodhalil jméno svého třetího jezdce pro sezonu 2018.
Mads letošní sezonu jezdil v barvách One Bet Jipocar s privátně připravovanou Fiestou WRC ve specifikaci 2017. Nastoupil do osmi soutěží, bodoval v šesti z nich. Nejlépe dosáhl na páté místo v Katalánsku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.